ŚMIESZNE FILMIKI

hahaha. Pozwól by inni też się śmiali z Twoich ulubionych dowcipów.
JerI
Posty: 437
Rejestracja: 28-08-2006 19:50

ŚMIESZNE FILMIKI

Post autor: JerI » 10-11-2006 22:32

"Tutaj wklejamy tak jak w temacie;


http://youtube.com/watch?v=AeviBTyQq3w"
Ostatnio zmieniony 10-11-2006 22:32 przez JerI, łącznie zmieniany 1 raz.

MediaTek
Posty: 2216
Rejestracja: 06-03-2005 15:56

ŚMIESZNE FILMIKI

Post autor: MediaTek » 19-11-2006 13:16

Ostatnio zmieniony 19-11-2006 13:16 przez MediaTek, łącznie zmieniany 1 raz.

Pakuł
Posty: 842
Rejestracja: 29-03-2005 02:53

ŚMIESZNE FILMIKI

Post autor: Pakuł » 19-11-2006 16:24

"Mediatek - zajebisty film hahahahahahahah:D
http://www.youtube.com/watch?v=iMU2rd1Fx8o

w ogóle polecam produkcje zf skurcza:)"
Ostatnio zmieniony 19-11-2006 16:24 przez Pakuł, łącznie zmieniany 1 raz.

MediaTek
Posty: 2216
Rejestracja: 06-03-2005 15:56

ŚMIESZNE FILMIKI

Post autor: MediaTek » 19-11-2006 17:04

"Skurcz klasyk :) oni i Sky Piastowskie, rozruszali ladnie pierwszy off."
Ostatnio zmieniony 19-11-2006 17:04 przez MediaTek, łącznie zmieniany 1 raz.

cubi6
Posty: 1467
Rejestracja: 08-11-2004 17:19

ŚMIESZNE FILMIKI

Post autor: cubi6 » 20-11-2006 18:50

"sam głos , nie jest to filmik ale zabija ze smiechu :)
http://www.gamefactor.pl/kismeth/RM.wav"
Ostatnio zmieniony 20-11-2006 18:50 przez cubi6, łącznie zmieniany 1 raz.

assa
Posty: 4
Rejestracja: 13-09-2006 15:45

ŚMIESZNE FILMIKI

Post autor: assa » 20-11-2006 19:37

Ostatnio zmieniony 20-11-2006 19:37 przez assa, łącznie zmieniany 1 raz.

JerI
Posty: 437
Rejestracja: 28-08-2006 19:50

ŚMIESZNE FILMIKI

Post autor: JerI » 21-11-2006 22:59

Ostatnio zmieniony 21-11-2006 22:59 przez JerI, łącznie zmieniany 1 raz.

jamWilhelm
Posty: 687
Rejestracja: 30-04-2005 04:18

ŚMIESZNE FILMIKI

Post autor: jamWilhelm » 22-11-2006 01:47

Ostatnio zmieniony 22-11-2006 01:47 przez jamWilhelm, łącznie zmieniany 1 raz.

MediaTek
Posty: 2216
Rejestracja: 06-03-2005 15:56

ŚMIESZNE FILMIKI

Post autor: MediaTek » 24-11-2006 16:07

Ostatnio zmieniony 24-11-2006 16:07 przez MediaTek, łącznie zmieniany 1 raz.

MediaTek
Posty: 2216
Rejestracja: 06-03-2005 15:56

ŚMIESZNE FILMIKI

Post autor: MediaTek » 01-12-2006 09:28

Ostatnio zmieniony 01-12-2006 09:28 przez MediaTek, łącznie zmieniany 1 raz.

Paziu
Posty: 326
Rejestracja: 10-05-2006 23:19

ŚMIESZNE FILMIKI

Post autor: Paziu » 01-12-2006 18:32

Ostatnio zmieniony 01-12-2006 18:32 przez Paziu, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.ravenstein-weer.eu
Skype: ravenstein-weer

niecnotliwy
Posty: 193
Rejestracja: 12-04-2006 14:14

ŚMIESZNE FILMIKI

Post autor: niecnotliwy » 01-12-2006 21:20

"[quote:e9c5ad95e2="Paziu"]http://www.youtube.com/watch?v=g4GB8jOVjdU

ach te wakacje :D[/quote:e9c5ad95e2]

rozj... mnie ten filmik!!!!!! genialne!!!!!!!jak dobrze, że dzis zaczął się weekend!!!! zaraz wychodzę z domu. szacunek dla tych panów!!!!"
Ostatnio zmieniony 01-12-2006 21:20 przez niecnotliwy, łącznie zmieniany 1 raz.
www.ufr.republika.pl ; www.ufr.fora.pl

''Kreujemy momenty prawdziwej wolno¶ci pokonuj±c przeszkody, które wy omijacie każdego dnia'' David Belle

Paziu
Posty: 326
Rejestracja: 10-05-2006 23:19

ŚMIESZNE FILMIKI

Post autor: Paziu » 02-12-2006 00:52

"niecnotliwy mamy Cie :D

ale to i tak nie pokazuje do końca tego co się działo ;D ;)"
Ostatnio zmieniony 02-12-2006 00:52 przez Paziu, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.ravenstein-weer.eu
Skype: ravenstein-weer

niecnotliwy
Posty: 193
Rejestracja: 12-04-2006 14:14

ŚMIESZNE FILMIKI

Post autor: niecnotliwy » 02-12-2006 03:54

"najważniejsze aby nie pokazywać tego co się ma najlepsze...nie bede pisal wiecej bo na idiote wyjde a juz zajebany jestem :wink:"
Ostatnio zmieniony 02-12-2006 03:54 przez niecnotliwy, łącznie zmieniany 1 raz.
www.ufr.republika.pl ; www.ufr.fora.pl

''Kreujemy momenty prawdziwej wolno¶ci pokonuj±c przeszkody, które wy omijacie każdego dnia'' David Belle

smykiel
Posty: 76
Rejestracja: 06-09-2005 23:15

ŚMIESZNE FILMIKI

Post autor: smykiel » 02-12-2006 18:21

"hahah ja też tam jestem ;p naszczescie na tych najbardziej kulturalnych ;p"
Ostatnio zmieniony 02-12-2006 18:21 przez smykiel, łącznie zmieniany 1 raz.

k0za
Posty: 80
Rejestracja: 02-09-2004 18:32

ŚMIESZNE FILMIKI

Post autor: k0za » 04-12-2006 13:55

Ostatnio zmieniony 04-12-2006 13:55 przez k0za, łącznie zmieniany 1 raz.

assa
Posty: 4
Rejestracja: 13-09-2006 15:45

ŚMIESZNE FILMIKI

Post autor: assa » 13-12-2006 21:17

Ostatnio zmieniony 13-12-2006 21:17 przez assa, łącznie zmieniany 1 raz.

piotrek71
Posty: 259
Rejestracja: 09-03-2006 14:46

ŚMIESZNE FILMIKI

Post autor: piotrek71 » 14-12-2006 21:58

Ostatnio zmieniony 14-12-2006 21:58 przez piotrek71, łącznie zmieniany 1 raz.

karpik
Posty: 4315
Rejestracja: 25-02-2005 22:54

ŚMIESZNE FILMIKI

Post autor: karpik » 14-12-2006 23:32

Ostatnio zmieniony 14-12-2006 23:32 przez karpik, łącznie zmieniany 1 raz.

niecnotliwy
Posty: 193
Rejestracja: 12-04-2006 14:14

ŚMIESZNE FILMIKI

Post autor: niecnotliwy » 15-12-2006 15:37

"popłakałem się ze śmiechu :D ten "utwór" hipnotyzuje po 5 razie :D http://www.youtube.com/watch?v=3xbfFAYTN-g

trochę komentarzy pozwolę sobie dodać

kakopak
Jestem uzaleziona od tego kawalka. Czy to przypadkiem nie jest pani Kozidrak? Albo ktos z jej rodziny?

marcel789
...i tak narodziłsie nowy gatunek muzyczny - PSYCHODELIC DISCO POLO

spiryt1818
Jezu ratuj !!!! Nie moge przestac sluchac tej piosenki :) jak ktos mogl zrobic taki mozgojeb ???? Oj jak mnie czacha boli !!!

jalekb
zastanawiam sie powaznie co wciagali bo ją jeszcze trzyma ale jego juz puscilo i ma zjazd na potege :) piesn czesze

zlotakurka
ja już obejrzałem to z 20 razy, champion sound!

byczytom
Tak oto narodziła się nowa, świecka tradycja... :-)

indianiniwielkiluk
. Utwór, jako całość jest nowatorskim podejściem do tworzenia muzyki. Możliwe, iż powstanie nowy nurt w tym kierunku, na co my -słuchacze- czekamy z niecierpliwością.

indianiniwielkiluk
Cz. 5
Przesłanie utworu podkreślają min.: metafora problemu wyżu demograficznego na świecie /a na co mu było tyle jaj/, istotne poruszenie problemów mniejszości etnicznych na świecie /mały Indianin napiął wielki łuk/. Wskazuje to na bardzo ambitne podejście do wyeksponowania przesłania muzyki i o różnorodności podjętych zagadnień.

brucedickinson86
Recenzja utworu cz.3
Siarczysty, krzykliwy wokal jest wyrazem uznania dla Pearl Jam. Taniec wokalistki jest alternatywną odmianą breakdance, dominują nieskoordynowane ruchy robota. Diabolicznie stoicki taniec basisty działa na podświadomość wywołując u słuchacza szczególną reakcję na bodźce.

brucedickinson86
Recenzja utworu cz.2
Występująca sporadycznie partia grana na flecie jest wyrazem zafascynowania egzotyki dźwięków z tegoż instrumentu. Słyszymy także melodyjne partie na organach, które są niezwykle skomplikowane techniczne i świadczą o wysokich umiejętnościach i ciekawych preferencji muzycznych klawiszowca. Słyszymy także grę na saksofonie idealnie wprowadzającą wokal.

brucedickinson86
Recenzja utworu. Cz.1
Połączenie raeggae i electro z naleciałościami peruwiańskiego folkoru i cygańskich pieśni ludowych przy akopaniamencie akordeonu równocześnie łącząc umiejętną grę na poszczególnych instrumentach. Tłem muzyki jest nieskończenie ciągnący się bit, którego głośność wzorowo współgra z modulacją głosu wokalistki, co świadczy o wysokich umiejętnościach komponowania całości.

ziutINNI
old school death metal :D niesamowite riffy :D

mechu100
Gdyby kondor to uslyszal to by dopiero jajo zniosl, kwadratowe....

TomhetZG
aaaaaaaaaaa wymiekam, czuje jak mi sie mozg lasuje, ale k**wa nie moge tego wylaczyc aaaaaaaaaa

Tubanatis
a myslalem ze mojej psychy nie da sie bardziej zorac... aaa boli mnie mozg...

kalaisaga
ten kawalek po prostu miazdzy psychike, nie wiem co w nim jest, za pierwszym razem sie smialem, pozniej siedzialem z otwarta buzia zastanawiajac sie kto to zrobil i co nim kierowalo o_O

VanKotter
Nie ma ktoś tego jako mp3 lub jakikolwiek plik dźwiękowy?? Wyczesane to - chyba że 100 razy już słuchałem :> aj lof dis mjuzik <lol> i nie wołajcie przychiatry <gul>

rutra9
Beyonce powinna sie uczyc od tej pani tanca! Porostu psychodela , to co oni zrobili to mistrzostwo.

mechu100
Po prostu rewelacja... i ten taniec kondora by cizia...:D

SoulPl
nie no kurwa najlepsza taneczna solóweczka zaczyna się od 1:27 xD

joskaf2
jestem szczesliwa ze sa ludzie bardziej pojebani ode mnie.. :D a tak poza tym to musze sobie to ogladac codziennie zeby miec dobry humor na caly dzien :D

malkavian7
lool, sztachnijcie sie lubelskim klymatem ;D

SoulPl
Kurwa nie moge się od tego uwolnić xD hahahaha codziennie tego słucham - rozpierdala mnie na nowo xD

miszczakt
Nie!! To nie może być prawda!! NIeeeeeee!!!1

Szorstki
No to jest potęga lubelskiej sceny muzycznej. Ta babka to pewnie Kozidrak a ten nerwowy koleszka to Cugowski za młodu :D . Slucham tego juz godzine i nie zapowiada sie zebym mial przestac :D

Jexus
To jest lepsze od Kononowicza.
Lublin kładzie Białystok."
Ostatnio zmieniony 15-12-2006 15:37 przez niecnotliwy, łącznie zmieniany 1 raz.
www.ufr.republika.pl ; www.ufr.fora.pl

''Kreujemy momenty prawdziwej wolno¶ci pokonuj±c przeszkody, które wy omijacie każdego dnia'' David Belle

ODPOWIEDZ