a na co nam wiecej dwutlenku węgla

Jest, masz racje. Przeoczyłem. Nie wpadłem na pomysł szukania drogi tak blisko miasta.
Z informacji od Prezydenta i tych które słychać na mieście to budowa na chwilę obecną przedłuży się o rok. Podobno powodem są projektowane przejścia na PKP i działki. Potrzeba naniesienia zmian w projekcie po zakończeniu przetargu wydłuża czas projektowania. W tej sytuacji kto udowodni wykonawcy o ile :)
Ciekawe ile razy jeszcze rozpoczęcie obwodnicy przesunie się o rokkaras pisze: ↑22-02-2019 09:28Jest, masz racje. Przeoczyłem. Nie wpadłem na pomysł szukania drogi tak blisko miasta.
Kiedyś było dokument na GDDKiA i tam było zaznaczone chyba z sześć tych wariantów S74.
Z informacji od Prezydenta i tych które słychać na mieście to budowa na chwilę obecną przedłuży się o rok. Podobno powodem są projektowane przejścia na PKP i działki. Potrzeba naniesienia zmian w projekcie po zakończeniu przetargu wydłuża czas projektowania. W tej sytuacji kto udowodni wykonawcy o ile![]()
Minęło 100 dni. Dlaczego władze miasta uparcie nie informują mieszkańców na jakim etapie jest budowa obwodnicy? Może dlatego, że jak wynika z odpowiedzi na interpelację jednego z radnych, miasto nie chce uwzględnić skarg, wniosków i propozycji złożonych przez mieszkańców i radnych. A było ich bardzo dużo i prawie nic nie zostało zaakceptowane ale tego mimo wielu zapytań nawet nie możemy dowiedzieć się oficjalnie. http://umtarnobrzeg.home.pl/ideo/uchwal ... 9.49.1.pdfCiekawe ile razy jeszcze rozpoczęcie obwodnicy przesunie się o rok
To już chyba szybciej zbudowano by ją gdyby pieniądze z budżetu obywatelskiego przeznaczać nie na żadne globusiki i ścianki tylko całość na obwodnicę i co roku budować po kawałku![]()
Później pojawiła się informacja (z innego źródła), że przejście podziemne przy dworcu jednak zostało dodane do projektu, podobnie jak zatoczki wymagane przez Policję. Teraz się okazuje, że jednak tego przejścia nie będzie. Ale będzie jednak w okolicy ogródków działkowych?pojawił się w czasie dyskusji o brakach finansowych m.in. temat drogi obwodowej. Według podanych informacji brakuje nam już nie 11 mln złotych jak początkowo zakładano, ale co najmniej 20 mln złotych. Wynika to m.in. z konieczności budowy co najmniej jednego przejścia podziemnego, prezydent wspomniał o okolicy... ogródków działkowych. Bardziej by mi się nasuwało takie przejście w okolicy dworca PKP i planowanego centrum komunikacyjnego, ale może tam również się pojawi? Termin przesuwany jest chyba na rok 2021.
Zapomniałeś dodać dostępu do morza.invest pisze: ↑27-02-2019 20:02Przypomnijmy wiec, bo władza jakoś tym nie chwali się a informacje o obudowie obwodnicy są skąpe i sprzeczne ze sobą. W dodatku szybko poznikało ze stron urzędowych czego mieszkańcy domagali się przede wszystkim m.in.:
- rezygnacji z tej inwestycji jako zbyt kontrowersyjnej,
- przeprowadzenia referendum wyborczego celem uzyskania zgody społeczeństwa na realizację tej inwestycji,
- przeprowadzenie inwestycji w innym wariancie (od Jadachów/Chmielowa/Machowa do Sandomierza przez Ocice – Stale - Sobów – Wielowieś)
- przejścia pod obwodnicą z ul. Kopernika do dworca PKP,
- przejścia pod obwodnicą na terenie ROD „Kamnionka” (do lasu i garaży na Kamionce),
- przejazdu pod obwodnicą w ciągu drogi wzdłuż torów prowadzącej do garaży na Kamionce,
- przejazdu pod obwodnicą w ciągu ulic Orła i Gruntowej,
- przejazdów z os. Mokrzyszów do lasu „Zwierzyniec”,
- ekranów dźwiękochłonnych, nasypów, nasadzeń zieleni izolacyjnej wzdłuż całej obwodnicy,
- chodnika i ścieżki rowerowej wzdłuż całej obwodnicy,
- korytarzy ekologicznych
- odszkodowań, rekompensat za pogorszenie warunków funkcjonowania nieruchomości, jakości życia itp.
Nic z tych wniosków nie zostało uwzględnione, po co były konsultacje społeczne?
Zostawmy rezygnację, bo wiadomo, że "waaaadza" chce się pochwalić swoim działaniem.karas pisze: ↑27-02-2019 23:00Zapomniałeś dodać dostępu do morza.invest pisze: ↑27-02-2019 20:02Przypomnijmy wiec, bo władza jakoś tym nie chwali się a informacje o obudowie obwodnicy są skąpe i sprzeczne ze sobą. W dodatku szybko poznikało ze stron urzędowych czego mieszkańcy domagali się przede wszystkim m.in.:
- rezygnacji z tej inwestycji jako zbyt kontrowersyjnej,
- przeprowadzenia referendum wyborczego celem uzyskania zgody społeczeństwa na realizację tej inwestycji,
- przeprowadzenie inwestycji w innym wariancie (od Jadachów/Chmielowa/Machowa do Sandomierza przez Ocice – Stale - Sobów – Wielowieś)
- przejścia pod obwodnicą z ul. Kopernika do dworca PKP,
- przejścia pod obwodnicą na terenie ROD „Kamnionka” (do lasu i garaży na Kamionce),
- przejazdu pod obwodnicą w ciągu drogi wzdłuż torów prowadzącej do garaży na Kamionce,
- przejazdu pod obwodnicą w ciągu ulic Orła i Gruntowej,
- przejazdów z os. Mokrzyszów do lasu „Zwierzyniec”,
- ekranów dźwiękochłonnych, nasypów, nasadzeń zieleni izolacyjnej wzdłuż całej obwodnicy,
- chodnika i ścieżki rowerowej wzdłuż całej obwodnicy,
- korytarzy ekologicznych
- odszkodowań, rekompensat za pogorszenie warunków funkcjonowania nieruchomości, jakości życia itp.
Nic z tych wniosków nie zostało uwzględnione, po co były konsultacje społeczne?
Bądźmy realistami, liczmy. Przecież wiemy jakie pieniądze zostały przyznane, wiemy jakie pieniądze miasto musi dołożyć, jakie pieniądze kosztuje jedno przejście pod obwodnicą. Przeprowadzenie w innym wariancie nawet nie wymaga komentarza. Na koniec wiemy w jakim stanie są finanse miasta. Dwa przejścia podziemne pod obwodnicą to ponad połowa długu oświaty. 11 milionów to dwa przejścia, jak by zliczy powyższe postulaty to pewnie nam brakuje jeszcze ze 100 milionów.
Fakt dostęp do morza mógł by trochę kosztować, ale czemu nie próbować ...
Rabato - Gazetki promocyjne Biedronka