Cóż to za herezje! Sugerujesz, że można w branży SM pracować zdalnie?? NIEMOŻLIWE!! "W czasach Internetu nie jest to potrzebne.
SZKOLENIE "SPECJALISTA SOCIAL MEDIA: Community management i social media marketing"
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: 13-09-2011 12:11
SZKOLENIE "SPECJALISTA SOCIAL MEDIA: Community management i social media marketing"
"
Ostatnio zmieniony 30-05-2012 23:09 przez headshrinker, łącznie zmieniany 1 raz.
SZKOLENIE "SPECJALISTA SOCIAL MEDIA: Community management i social media marketing"
"Można być tłumaczem, pisać teksty (na różne potrzeby i na różnym poziomie), projektować grafikę, programować, doradzać w różnych sprawach, składać teksty/grafikę/programy w jedną całość, prowadzić sklepy internetowe, handlować domenami, pozycjonować lub świadczyć wsparcie pozycjonowania i całą masę innych interesujących rzeczy.
Małe miasto nie jest już żadną przeszkodą. Tyle samo zdalnej pracy w Tarnobrzegu co w reszcie Polski lub świata jeśli znamy języki.
Internet zniósł dawne ograniczenia. Łatwo nawiązać kontakty i dobrze się zaprezentować, łatwo zostać "ekspertem" w jakiejś niszy."
Małe miasto nie jest już żadną przeszkodą. Tyle samo zdalnej pracy w Tarnobrzegu co w reszcie Polski lub świata jeśli znamy języki.
Internet zniósł dawne ograniczenia. Łatwo nawiązać kontakty i dobrze się zaprezentować, łatwo zostać "ekspertem" w jakiejś niszy."
Ostatnio zmieniony 30-05-2012 23:32 przez admin, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: 13-09-2011 12:11
SZKOLENIE "SPECJALISTA SOCIAL MEDIA: Community management i social media marketing"
"Adminie - to ironia jeno była. Ja sam często "zdalnie" pracuje:]"
Ostatnio zmieniony 31-05-2012 02:15 przez headshrinker, łącznie zmieniany 1 raz.
SZKOLENIE "SPECJALISTA SOCIAL MEDIA: Community management i social media marketing"
"Adminie tylko gdzie się można tego nauczyć skoro nawet takie podstawowe szkolenia nie dochodzą do skutku. Chyba jednak bez wyjazdu się nie obędzie..."
Ostatnio zmieniony 01-06-2012 15:33 przez mcclane, łącznie zmieniany 1 raz.
SZKOLENIE "SPECJALISTA SOCIAL MEDIA: Community management i social media marketing"
"Blogów jest całą masa opisujących ciekawe zagadnienia. Na forach znajdziesz również sporo informacji, FanPage-ach. Jest wiele miejsc. Takie szkolenie i tak dałoby Ci poglądowy obraz, z którego nic nie uzyskasz, jak samemu się nie zagłębisz w temat później.
Szkolenia mają jednak to do siebie, że często pokazują kierunek właściwy gdzie należy dążyć (chociaż nie zawsze)."
Szkolenia mają jednak to do siebie, że często pokazują kierunek właściwy gdzie należy dążyć (chociaż nie zawsze)."
Ostatnio zmieniony 01-06-2012 18:33 przez lament, łącznie zmieniany 1 raz.
SZKOLENIE "SPECJALISTA SOCIAL MEDIA: Community management i social media marketing"
"
Podstawy opisałem parę lat temu tu:
http://www.tarnobrzeg.info/index.php?mo ... y&sid=1722
Trochę się zmieniło, ale nadal trzeba zacząć od chęci."
To jest najfajniejsze czego nigdzie nie uczą. Tego typu informacje są dostępne za darmo w Internecie, ale zdobycie informacji i doświadczenia wymaga tylko chęci i czasu. Niedawno dostałem maila od Google z podziękowaniem za 7 lat w AdSense. Tinfo miało w tej współpracy niewielki udział, głównie inne moje serwisy. Nigdy nigdzie nie uczyłem się niczego związanego z Internetem, a jakoś to działa.mcclane pisze:Adminie tylko gdzie się można tego nauczyć skoro nawet takie podstawowe szkolenia nie dochodzą do skutku. Chyba jednak bez wyjazdu się nie obędzie...
Podstawy opisałem parę lat temu tu:
http://www.tarnobrzeg.info/index.php?mo ... y&sid=1722
Trochę się zmieniło, ale nadal trzeba zacząć od chęci."
Ostatnio zmieniony 02-06-2012 11:17 przez admin, łącznie zmieniany 1 raz.
SZKOLENIE "SPECJALISTA SOCIAL MEDIA: Community management i social media marketing"
"#Admin.
Dobrze, że nie dostałeś maila od google o wykryciu nie naturalnych linków, bo wtedy klapa "
Dobrze, że nie dostałeś maila od google o wykryciu nie naturalnych linków, bo wtedy klapa "
Ostatnio zmieniony 02-06-2012 19:49 przez lament, łącznie zmieniany 1 raz.
SZKOLENIE "SPECJALISTA SOCIAL MEDIA: Community management i social media marketing"
"był ktoś? jak wrażenia?"
Ostatnio zmieniony 02-06-2012 21:16 przez spider, łącznie zmieniany 1 raz.
SZKOLENIE "SPECJALISTA SOCIAL MEDIA: Community management i social media marketing"
"
Szkoda. A mi szkoda było pół soboty."
Przecież pisze mcclane że odwołano. Rzeczywiście na stronie była informacja, że przesunięte na inny termin ze względu na zbyt małe zainteresowanie.spider pisze:był ktoś? jak wrażenia?
Szkoda. A mi szkoda było pół soboty."
Ostatnio zmieniony 03-06-2012 00:52 przez admin, łącznie zmieniany 1 raz.
SZKOLENIE "SPECJALISTA SOCIAL MEDIA: Community management i social media marketing"
"No właśnie szkoda, dlaczego szkolenie się nie odbyło? Tematyka wydaje się ciekawa - czyżby nikogo to nie interesowało? Może mało praktyczne i trudno jednak na tym zarobić? A może bariera 50 zł jest nie do przeskoczenia. Znając miejscowe uwarunkowania to bardzo możliwe ... Chyba że słaby marketing był - nie wszyscy wiedzieli o co chodzi (choćby kwestia nazwy szkolenia)..."
Ostatnio zmieniony 04-06-2012 13:56 przez mcclane, łącznie zmieniany 1 raz.
SZKOLENIE "SPECJALISTA SOCIAL MEDIA: Community management i social media marketing"
"Admin, przeoczyłem, że odwołane.
mccalne: Może większość jednak doszła do mądrego wniosku, że jak już wcześniej pisałem.. osoby zainteresowane tematem, żeby się czegoś dowiedzieć, przez kilka godzin wolały liznąć tematu przez internet popijając kawę. A gdy ich to zainteresuje, poszukają odpowiedniejszych szkoleń i kursów. Myślę, że 50zł nie było tu barierą, ale wykalkulowaniem, czy warto..."
mccalne: Może większość jednak doszła do mądrego wniosku, że jak już wcześniej pisałem.. osoby zainteresowane tematem, żeby się czegoś dowiedzieć, przez kilka godzin wolały liznąć tematu przez internet popijając kawę. A gdy ich to zainteresuje, poszukają odpowiedniejszych szkoleń i kursów. Myślę, że 50zł nie było tu barierą, ale wykalkulowaniem, czy warto..."
Ostatnio zmieniony 04-06-2012 14:07 przez spider, łącznie zmieniany 1 raz.
SZKOLENIE "SPECJALISTA SOCIAL MEDIA: Community management i social media marketing"
"Trochę szkoda że szkolenie jednak się nie odbyło. Nie rozumiem dlaczego niektórzy tutaj cisną że zawód w gruncie rzeczy niepotrzebny, a nawet zbędny. Zgadzam się że na taki zawód zwłaszcza w naszym regionie zainteresowanie jest raczej znikome. Jednak w czasach gdy pracodawcy wymagają całego wachlarza umiejętności (zwłaszcza) od pracowników biurowych uważam że nawet samo liźnięcie tematu przyniosłoby wymierne korzyści osobom pracującym na nieco innych stanowiskach. Choćby dlatego że pracodawca mógłby dołożyć tych kilka obowiązków dotyczących "social media marketing" czy jak to się tam zwie osobie JUŻ zatrudnionej bez konieczności zatrudniania kogoś nowego. Firma by pewnie jakoś na tym skorzystała, a i pracownik by się dokształcił. Jak dla mnie same plusy, no cóż może faktycznie będzie jeszcze jedna okazja.
Edytowany przez silvan o 04-06-2012 - 13:20. "
Edytowany przez silvan o 04-06-2012 - 13:20. "