SZKOLENIE "SPECJALISTA SOCIAL MEDIA: Community management i social media marketing"

Kalendarium nadchodzących wydarzeń
headshrinker
Posty: 1070
Rejestracja: 13-09-2011 12:11

SZKOLENIE "SPECJALISTA SOCIAL MEDIA: Community management i social media marketing"

Post autor: headshrinker » 30-05-2012 23:09

"
W czasach Internetu nie jest to potrzebne.
Cóż to za herezje! Sugerujesz, że można w branży SM pracować zdalnie?? NIEMOŻLIWE!! :D"
Ostatnio zmieniony 30-05-2012 23:09 przez headshrinker, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
admin
Site Admin
Posty: 19379
Rejestracja: 15-06-2003 23:41

SZKOLENIE "SPECJALISTA SOCIAL MEDIA: Community management i social media marketing"

Post autor: admin » 30-05-2012 23:32

"Można być tłumaczem, pisać teksty (na różne potrzeby i na różnym poziomie), projektować grafikę, programować, doradzać w różnych sprawach, składać teksty/grafikę/programy w jedną całość, prowadzić sklepy internetowe, handlować domenami, pozycjonować lub świadczyć wsparcie pozycjonowania i całą masę innych interesujących rzeczy.
Małe miasto nie jest już żadną przeszkodą. Tyle samo zdalnej pracy w Tarnobrzegu co w reszcie Polski lub świata jeśli znamy języki.

Internet zniósł dawne ograniczenia. Łatwo nawiązać kontakty i dobrze się zaprezentować, łatwo zostać "ekspertem" w jakiejś niszy."
Ostatnio zmieniony 30-05-2012 23:32 przez admin, łącznie zmieniany 1 raz.

headshrinker
Posty: 1070
Rejestracja: 13-09-2011 12:11

SZKOLENIE "SPECJALISTA SOCIAL MEDIA: Community management i social media marketing"

Post autor: headshrinker » 31-05-2012 02:15

"Adminie - to ironia jeno była. Ja sam często "zdalnie" pracuje:]"
Ostatnio zmieniony 31-05-2012 02:15 przez headshrinker, łącznie zmieniany 1 raz.

mcclane
Posty: 65
Rejestracja: 21-12-2010 00:51

SZKOLENIE "SPECJALISTA SOCIAL MEDIA: Community management i social media marketing"

Post autor: mcclane » 01-06-2012 15:33

"Adminie tylko gdzie się można tego nauczyć skoro nawet takie podstawowe szkolenia nie dochodzą do skutku. Chyba jednak bez wyjazdu się nie obędzie..."
Ostatnio zmieniony 01-06-2012 15:33 przez mcclane, łącznie zmieniany 1 raz.

lament
Posty: 159
Rejestracja: 22-05-2004 17:01

SZKOLENIE "SPECJALISTA SOCIAL MEDIA: Community management i social media marketing"

Post autor: lament » 01-06-2012 18:33

"Blogów jest całą masa opisujących ciekawe zagadnienia. Na forach znajdziesz również sporo informacji, FanPage-ach. Jest wiele miejsc. Takie szkolenie i tak dałoby Ci poglądowy obraz, z którego nic nie uzyskasz, jak samemu się nie zagłębisz w temat później.

Szkolenia mają jednak to do siebie, że często pokazują kierunek właściwy gdzie należy dążyć (chociaż nie zawsze)."
Ostatnio zmieniony 01-06-2012 18:33 przez lament, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
admin
Site Admin
Posty: 19379
Rejestracja: 15-06-2003 23:41

SZKOLENIE "SPECJALISTA SOCIAL MEDIA: Community management i social media marketing"

Post autor: admin » 02-06-2012 11:17

"
mcclane pisze:Adminie tylko gdzie się można tego nauczyć skoro nawet takie podstawowe szkolenia nie dochodzą do skutku. Chyba jednak bez wyjazdu się nie obędzie...
To jest najfajniejsze czego nigdzie nie uczą. Tego typu informacje są dostępne za darmo w Internecie, ale zdobycie informacji i doświadczenia wymaga tylko chęci i czasu. Niedawno dostałem maila od Google z podziękowaniem za 7 lat w AdSense. Tinfo miało w tej współpracy niewielki udział, głównie inne moje serwisy. Nigdy nigdzie nie uczyłem się niczego związanego z Internetem, a jakoś to działa.
Podstawy opisałem parę lat temu tu:
http://www.tarnobrzeg.info/index.php?mo ... y&sid=1722
Trochę się zmieniło, ale nadal trzeba zacząć od chęci."
Ostatnio zmieniony 02-06-2012 11:17 przez admin, łącznie zmieniany 1 raz.

lament
Posty: 159
Rejestracja: 22-05-2004 17:01

SZKOLENIE "SPECJALISTA SOCIAL MEDIA: Community management i social media marketing"

Post autor: lament » 02-06-2012 19:49

"#Admin.
Dobrze, że nie dostałeś maila od google o wykryciu nie naturalnych linków, bo wtedy klapa :)"
Ostatnio zmieniony 02-06-2012 19:49 przez lament, łącznie zmieniany 1 raz.

spider
Posty: 653
Rejestracja: 14-07-2006 13:27

SZKOLENIE "SPECJALISTA SOCIAL MEDIA: Community management i social media marketing"

Post autor: spider » 02-06-2012 21:16

"był ktoś? jak wrażenia?"
Ostatnio zmieniony 02-06-2012 21:16 przez spider, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
admin
Site Admin
Posty: 19379
Rejestracja: 15-06-2003 23:41

SZKOLENIE "SPECJALISTA SOCIAL MEDIA: Community management i social media marketing"

Post autor: admin » 03-06-2012 00:52

"
spider pisze:był ktoś? jak wrażenia?
Przecież pisze mcclane że odwołano. Rzeczywiście na stronie była informacja, że przesunięte na inny termin ze względu na zbyt małe zainteresowanie.
Szkoda. A mi szkoda było pół soboty."
Ostatnio zmieniony 03-06-2012 00:52 przez admin, łącznie zmieniany 1 raz.

mcclane
Posty: 65
Rejestracja: 21-12-2010 00:51

SZKOLENIE "SPECJALISTA SOCIAL MEDIA: Community management i social media marketing"

Post autor: mcclane » 04-06-2012 13:56

"No właśnie szkoda, dlaczego szkolenie się nie odbyło? Tematyka wydaje się ciekawa - czyżby nikogo to nie interesowało? Może mało praktyczne i trudno jednak na tym zarobić? A może bariera 50 zł jest nie do przeskoczenia. Znając miejscowe uwarunkowania to bardzo możliwe ... Chyba że słaby marketing był - nie wszyscy wiedzieli o co chodzi (choćby kwestia nazwy szkolenia)..."
Ostatnio zmieniony 04-06-2012 13:56 przez mcclane, łącznie zmieniany 1 raz.

spider
Posty: 653
Rejestracja: 14-07-2006 13:27

SZKOLENIE "SPECJALISTA SOCIAL MEDIA: Community management i social media marketing"

Post autor: spider » 04-06-2012 14:07

"Admin, przeoczyłem, że odwołane.
mccalne: Może większość jednak doszła do mądrego wniosku, że jak już wcześniej pisałem.. osoby zainteresowane tematem, żeby się czegoś dowiedzieć, przez kilka godzin wolały liznąć tematu przez internet popijając kawę. A gdy ich to zainteresuje, poszukają odpowiedniejszych szkoleń i kursów. Myślę, że 50zł nie było tu barierą, ale wykalkulowaniem, czy warto..."
Ostatnio zmieniony 04-06-2012 14:07 przez spider, łącznie zmieniany 1 raz.

silvan
Posty: 237
Rejestracja: 25-01-2011 13:16

SZKOLENIE "SPECJALISTA SOCIAL MEDIA: Community management i social media marketing"

Post autor: silvan » 04-06-2012 15:20

"Trochę szkoda że szkolenie jednak się nie odbyło. Nie rozumiem dlaczego niektórzy tutaj cisną że zawód w gruncie rzeczy niepotrzebny, a nawet zbędny. Zgadzam się że na taki zawód zwłaszcza w naszym regionie zainteresowanie jest raczej znikome. Jednak w czasach gdy pracodawcy wymagają całego wachlarza umiejętności (zwłaszcza) od pracowników biurowych uważam że nawet samo liźnięcie tematu przyniosłoby wymierne korzyści osobom pracującym na nieco innych stanowiskach. Choćby dlatego że pracodawca mógłby dołożyć tych kilka obowiązków dotyczących "social media marketing" czy jak to się tam zwie osobie JUŻ zatrudnionej bez konieczności zatrudniania kogoś nowego. Firma by pewnie jakoś na tym skorzystała, a i pracownik by się dokształcił. Jak dla mnie same plusy, no cóż może faktycznie będzie jeszcze jedna okazja.



Edytowany przez silvan o 04-06-2012 - 13:20. "

ODPOWIEDZ