Jesteś komunikatywny i otwarty na nowe doświadczenia? Lubisz uczyć się nowych rzeczy i doskonalić swoje umiejętności? Masz przyjemny głos i lubisz pracować z ludźmi? Ta praca jest dla Ciebie!
Booksy to nowa aplikacja, dzięki której możliwe jest bezkolizyjne umawianie się na wizyty do manikiurzystki, fryzjera, masażysty, trenera personalnego czy fizjoterapeuty, niezależnie od pory dnia czy nocy. Z poziomu własnego smartfona, za pomocą dosłownie kilku kliknięć możemy zaplanować wizytę w optymalnym dla nas czasie. Co ważne, nie ma konieczności jej potwierdzania, nasze kliknięcie w kalendarzu na ekranie oznacza rezerwację terminu nawet wtedy, gdy nasz fryzjer smacznie śpi, lub ma ręce pełne roboty. Więcej na biz.booksy.net.
Aktualnie, w związku z bardzo szybkim rozwojem Naszej firmy, poszukujemy osób na stanowisko:
Konsultant ds telefonicznej obsługi klienta
Opis stanowiska:
- Telefoniczne nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi klientami firmy
- Umawianie spotkań biznesowych
- Obsługa posprzedażowa
- Kreowanie dobrego wizerunku firmy na rynku
Oczekujemy:
- Doświadczenia w obsłudze klienta
- Chęci rozwoju i dokształcania się
- Łatwości nawiązywania relacji z ludźmi
- Zorientowania na osiąganie celu
- Bardzo dobrej dykcji i wysokiej kultury osobistej
- Dobrej znajomości obsługi komputera (MS Office + przeglądarka www)
Oferujemy:
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Profesjonalne szkolenia i wsparcie merytoryczne
- Niezbędne narzędzia do pracy
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres:
magdalena.sowinska@booksy.net
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
W treści CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesyłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.), dla potrzeb obecnego i przyszłych procesów rekrutacji.?