Śladami rodu Tarnowskich - gra miejska

Dział forum z komentarzami do aktualności
Awatar użytkownika
admin
Site Admin
Posty: 19344
Rejestracja: 15-06-2003 23:41

Śladami rodu Tarnowskich - gra miejska

Post autor: admin » 05-09-2017 23:42

"Szkoła Podstawowa nr 10, Stowarzyszenie Caprea przy Gimnazjum nr 3 i Muzeum Historyczne Miasta Tarnobrzega zapraszają do udziału w V Tarnobrzeskiej Grze Miejskiej - "Śladami rodu Tarnowskich". Rozpoczęcie 13 września o godz. 10:00. Podstawowe informacje na plakacie, a w poniżej regulamin.

Obrazek

REGULAMIN V TARNOBRZESKIEJ GRY MIEJSKIEJ 2017 ?Śladami rodu Tarnowskich?
§ 1. Organizatorzy
1. Organizatorami V Tarnobrzeskiej Gry Miejskiej Śladami rodu Tarnowskich są Szkoła Podstawowa nr 10 im. Janusza Korczaka w Tarnobrzegu, Stowarzyszenie Caprea przy Gimnazjum nr 3 w Tarnobrzegu i Muzeum Historyczne Miasta Tarnobrzega
2. Współorganizatorami V Tarnobrzeskiej Gry Miejskiej Śladami rodu Tarnowskich są Stowarzyszenie Esteka, Fundacja im. Hieronima Dekutowskiego Zapory i Spółdzielnia Socjalna Konar.
3. Patronat honorowy nad V Tarnobrzeską Grą Miejską Śladami rodu Tarnowskich sprawują Prezydent Miasta Tarnobrzega i Rzeszowski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej.
4. Szkoła Podstawowa nr 10 im. Janusza Korczaka w Tarnobrzegu i Stowarzyszenie Caprea przy Gimnazjum nr 3 w Tarnobrzegu w dalszej części regulaminu nazywane są Organizatorami.
5. Przez organizację V Tarnobrzeskiej Gry Miejskiej rozumie się przygotowanie punktów gry na terenie miasta Tarnobrzega oraz wszystkie inne czynności zmierzające do prawidłowego jej przebiegu.

§ 2. Cele gry
1. Upamiętnienie postaci zasłużonych dla Tarnobrzega i jego okolic.
2. Popularyzacja miejsc związanych z historią regionu tarnobrzeskiego.
3. Promowanie wartości patriotycznych i kształtowanie szacunku wobec historii swojej Małej Ojczyzny.
4. Doskonalenie umiejętności historycznych, geograficznych oraz pracy zespołowej.
5. Rozwijanie myślenia strategicznego i logicznego.
6. Popularyzacja spędzania aktywnego czasu na świeżym powietrzu.

§ 3. Przebieg i zasady gry
1. Gra odbywa się 13 września 2017 r. w Tarnobrzegu i przeprowadzana jest jednoetapowo.
2. Gra rozpoczyna się o godzinie 10.00 i trwa do godziny 12.30. Po upływie wskazanego czasu grę uważa się za zakończoną.
3. Miejscem zbiórki jest świetlica byłego Gimnazjum nr 3 w Tarnobrzegu przy ulicy Dekutowskiego 17. W miejscu zbiórki należy się zgłosić na 15 minut przed rozpoczęciem gry.
4. W grze biorą udział zespoły, w skład których wchodzi 3 uczestników z danej szkoły oraz opiekun.
5. W skład zespołu nie mogą wchodzić uczniowie ? uczestnicy poprzednich edycji gry.
6. Opiekun gry zobowiązany jest do uzyskania od rodziców zgody zezwalającej na udział swoich podopiecznych w grze miejskiej.
7. Zespoły nie mogą rozdzielać się. Na wybranych punktach kontaktowych liczba graczy w zespole będzie weryfikowana z liczbą graczy oznaczoną na karcie gry. Po obszarze gry będą poruszać się dodatkowo osoby weryfikujące ilość graczy w zespołach.
8. Przed rozpoczęciem rywalizacji, na miejscu zbiórki, każda grupa wraz z opiekunem rejestruje swój udział w grze. Grupa otrzymuje kartę zadań oraz instrukcję.
9. Zadaniem uczestników jest wykonanie zadań określonych w grze, które przygotowuje Komisja Konkursowa. Za każde poprawnie wykonane zadanie zespół otrzymuje określoną liczbę punktów.
10. Po trasie gry gracze poruszają się pieszo. Nie można korzystać z żadnych środków komunikacji. Podczas gry obowiązuje bezwzględny nakaz przestrzegania przepisów ruchu drogowego.
11. Zwycięża zespół, który wykona zadania i uzyska największą ilość punktów. W sytuacji remisu punktów o zwycięstwie zadecyduje dogrywka.
12. W przypadku naruszenia przez gracza lub zespół niniejszego regulaminu, złamania zasad fair play, utrudniania gry innym graczom bądź niszczenia wskazówek, w dowolnym etapie gry
Organizatorzy mają prawo odebrania zespołowi karty uczestnika i wykluczenia go z gry. Decyzja Organizatorów w tej kwestii jest ostateczna.
13. Uroczyste zakończenie gry, ogłoszenie wyników i rozdanie nagród odbędzie się po zakończeniu gry w Muzeum Historycznym Miasta Tarnobrzega (około godziny 13.00)

§ 4. Zgłoszenia do gry
1. Zgłoszenia do gry przyjmowane są do 10 września 2017 r.
2. Kartę zgłoszenia należy dostarczyć pocztą elektroniczną (zs3tbg@poczta.wp.pl), faksem (15 822 37 36), pocztą tradycyjną lub osobiście do siedziby byłego Gimnazjum nr 3 w Tarnobrzegu przy ul. Dekutowskiego 17.
3. Poprzez dostarczenie karty zgłoszenia uczestnik wyraża zgodę na:
- wzięcie udziału w grze na warunkach określonych w niniejszym regulaminie,
- publikację przez Organizatorów danych osobowych i wizerunku uczestników w dokumentacji fotograficznej i filmowej,
- opublikowanie informacji o przebiegu gry w mediach.

§ 5. Postanowienia końcowe
1. Regulamin znajduje się do wglądu w siedzibach Organizatorów gry.
2. W kwestiach dotyczących przebiegu gry, nieprzewidzianych w niniejszym regulaminie, a także w zakresie interpretacji niniejszego regulaminu, głos rozstrzygający należy do Organizatorów.
3. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo wprowadzenia zmian w regulaminie z ważnych przyczyn.

http://www.tarnobrzeg.info/index.php?mo ... y&sid=4707"

ODPOWIEDZ