Ulica Wyszyńskiego odebrana
Ulica Wyszyńskiego odebrana
"[img]http://www.tarnobrzeg.info/images/news_picupload/pic_sid5148-0-norm.jpg[/img]
W poniedziałek 3 grudnia prezydent miasta Dariusz Bożek, dokonał odbioru technicznego zmodernizowanej ulicy Wyszyńskiego.
W ramach inwestycji wykonano przebudowę:
- konstrukcji nawierzchni jezdni w technologii bitumicznej na dł. ok. 593,86m,
- elementów ulic: krawężników i obrzeży,
- chodnika na ciąg pieszo-rowerowych o szerokości 3,5 m (chodnik 2 m, ścieżka 1,5 m) na dł. 667,86m,
- oświetlenia ulicznego ? wymiana latarni oświetlenia ulicznego,
- odwodnienia drogi poprzez wymianę i regulacje wysokościową studni i wypustów,
- elementów bezpieczeństwa ruchu tj. oznakowanie pionowe i poziome,
- zjazdów (6 szt.) i zatok autobusowych z kostki brukowej,
- sieci podziemnego uzbrojenia terenu (w koniecznym zakresie),
- skrzyżowania z ulicą Sandomierską, dodając pas do skrętu w lewo.
Ulica Wyszyńskiego jest drogą gminną klasy L (lokalna) i szerokość pasów ruchu powinna wynosić min. 2,75 m. Po przeprowadzonych badaniach natężenia ruchu, szerokość pasa ruchu została zwiększona do 3 m wraz z poszerzeniami na łukach. Inwestycja kosztowała ponad 3,5 mln zł, z czego około 2,1 mln zł pochodzi z budżetu miasta, pozostałe środki pozyskano z Rządowego Programu na rzecz Rozwoju oraz Konkurencyjności Regionów poprzez Wsparcie Lokalnej Infrastruktury Drogowej. Wykonawcą prac był Rejon Dróg Miejskich w Tarnobrzegu.
Info/fot. UM
[url=http://www.tarnobrzeg.info/index.php?module=Artykuly&func=display&sid=5148]http://www.tarnobrzeg.info/index.php?module=Artykuly&func=display&sid=5148[/url]"
W poniedziałek 3 grudnia prezydent miasta Dariusz Bożek, dokonał odbioru technicznego zmodernizowanej ulicy Wyszyńskiego.
W ramach inwestycji wykonano przebudowę:
- konstrukcji nawierzchni jezdni w technologii bitumicznej na dł. ok. 593,86m,
- elementów ulic: krawężników i obrzeży,
- chodnika na ciąg pieszo-rowerowych o szerokości 3,5 m (chodnik 2 m, ścieżka 1,5 m) na dł. 667,86m,
- oświetlenia ulicznego ? wymiana latarni oświetlenia ulicznego,
- odwodnienia drogi poprzez wymianę i regulacje wysokościową studni i wypustów,
- elementów bezpieczeństwa ruchu tj. oznakowanie pionowe i poziome,
- zjazdów (6 szt.) i zatok autobusowych z kostki brukowej,
- sieci podziemnego uzbrojenia terenu (w koniecznym zakresie),
- skrzyżowania z ulicą Sandomierską, dodając pas do skrętu w lewo.
Ulica Wyszyńskiego jest drogą gminną klasy L (lokalna) i szerokość pasów ruchu powinna wynosić min. 2,75 m. Po przeprowadzonych badaniach natężenia ruchu, szerokość pasa ruchu została zwiększona do 3 m wraz z poszerzeniami na łukach. Inwestycja kosztowała ponad 3,5 mln zł, z czego około 2,1 mln zł pochodzi z budżetu miasta, pozostałe środki pozyskano z Rządowego Programu na rzecz Rozwoju oraz Konkurencyjności Regionów poprzez Wsparcie Lokalnej Infrastruktury Drogowej. Wykonawcą prac był Rejon Dróg Miejskich w Tarnobrzegu.
Info/fot. UM
[url=http://www.tarnobrzeg.info/index.php?module=Artykuly&func=display&sid=5148]http://www.tarnobrzeg.info/index.php?module=Artykuly&func=display&sid=5148[/url]"
"Na łuku koło zamku przesadzili z szerokością pasa . Jest zbyt wąsko i dłuższe autobusy jadąc w kierunku centum tylnym kołem zajeżdzają na krawężnik wysepki. Wymieniając oświetlenie można było zamontować led-y. To juz druga ulica po Kopernika gdzie przy remoncie nie skorzystano z okazji do wymiany oświetlenia na energooszczędne."
"[quote=alek]Na łuku koło zamku przesadzili z szerokością pasa . Jest zbyt wąsko i dłuższe autobusy jadąc w kierunku centum tylnym kołem zajeżdzają na krawężnik wysepki. Wymieniając oświetlenie można było zamontować led-y. To juz druga ulica po Kopernika gdzie przy remoncie nie skorzystano z okazji do wymiany oświetlenia na energooszczędne.[/quote]
Szerokość jest przepisowa, kierowcy się przyzwyczają :) Remont, źle bo korki, po remoncie źle bo się nie podoba. Ludzie ..."
Szerokość jest przepisowa, kierowcy się przyzwyczają :) Remont, źle bo korki, po remoncie źle bo się nie podoba. Ludzie ..."
Karaś
"[quote] Jest zbyt wąsko i dłuższe autobusy jadąc w kierunku centum tylnym kołem zajeżdzają na krawężnik wysepki.[/quote]
Dokładnie jest tak jak już 2 tygodnie temu pisałem patrząc na zdjęcia. Tym krawężnikom i wysepce nie wróżę długiego żywota.
[quote]Szerokość jest przepisowa, kierowcy się przyzwyczają :) Remont, źle bo korki, po remoncie źle bo się nie podoba. Ludzie ...
[/quote]
Na Allaha! Jak się robi remont to z głową a nie na odpiernicz według dolnych przedziałów norm."
Dokładnie jest tak jak już 2 tygodnie temu pisałem patrząc na zdjęcia. Tym krawężnikom i wysepce nie wróżę długiego żywota.
[quote]Szerokość jest przepisowa, kierowcy się przyzwyczają :) Remont, źle bo korki, po remoncie źle bo się nie podoba. Ludzie ...
[/quote]
Na Allaha! Jak się robi remont to z głową a nie na odpiernicz według dolnych przedziałów norm."
"[quote=karas]
Szerokość jest przepisowa, kierowcy się przyzwyczają :) [/quote]
Pewne rzeczy to nie kwestia przyzwyczajenia a zwyczajnych realiów. Na ul.Szpitalnej kierowcy dłuższych autobusów też skręcają w ul. Targową z pasa do jazdy na wprost bo najzwyczajniej się nie mieszczą. Jeśli ktoś projektuje to powinien brać pod uwagę , że pomimo zakazu dla poj. powyżej 3,5t jeżdzą tam jeszcze autobusy i pasy ruchu na łukach powinny być szersze. Przepisy tego nie zabraniają.
[quote=karas]... po remoncie źle bo się nie podoba. Ludzie ...[/quote]
Nie wszyscy uważają , że remont wykonany byle jak trzeba chwalić."
Szerokość jest przepisowa, kierowcy się przyzwyczają :) [/quote]
Pewne rzeczy to nie kwestia przyzwyczajenia a zwyczajnych realiów. Na ul.Szpitalnej kierowcy dłuższych autobusów też skręcają w ul. Targową z pasa do jazdy na wprost bo najzwyczajniej się nie mieszczą. Jeśli ktoś projektuje to powinien brać pod uwagę , że pomimo zakazu dla poj. powyżej 3,5t jeżdzą tam jeszcze autobusy i pasy ruchu na łukach powinny być szersze. Przepisy tego nie zabraniają.
[quote=karas]... po remoncie źle bo się nie podoba. Ludzie ...[/quote]
Nie wszyscy uważają , że remont wykonany byle jak trzeba chwalić."
"Jak tak dalej pójdzie to brak wykończenia remontów dróg to będzie znak firmowy
Tarnobrzega. Przy remoncie skrzyżowania Wisłostrady z Mickiwicza brakło wymiany nawierzchni asfaltowej na 50 m. Tu też na około 50 m pozostał stary asfalt. Ja rozumiem, że dwa lata temu gdy wykonywano projekty remontu tych dróg asfat w tych miejscach mógł wydawać się ok. Ale przy przekazywaniu placu budowy wykonawcy wszyscy widzieli jaki jest stan asfaltu obecnie. Prawo zamówień publicznych pozwala zwiększać zakres robót. Dlaczego nie wykonano tych parac nie rozumiem."
Tarnobrzega. Przy remoncie skrzyżowania Wisłostrady z Mickiwicza brakło wymiany nawierzchni asfaltowej na 50 m. Tu też na około 50 m pozostał stary asfalt. Ja rozumiem, że dwa lata temu gdy wykonywano projekty remontu tych dróg asfat w tych miejscach mógł wydawać się ok. Ale przy przekazywaniu placu budowy wykonawcy wszyscy widzieli jaki jest stan asfaltu obecnie. Prawo zamówień publicznych pozwala zwiększać zakres robót. Dlaczego nie wykonano tych parac nie rozumiem."
"Kolejny absurd drogowy jakich mało. Końcówka od sądu do ronda została stara, z drugiej strony od połowy drogi do świateł na Sikorskiego 100 m starej dziurawej nawierzchni. Sama nawierzchnia zostawia wiele do życzenia jest nierówna i "szorstka" jakby koś zapomniał położyć warstwy ścieralnej na sam koniec. Po kolejne droga jest wąską i z Sandomierskiej w stronę Wyszyńskiego ciężko skręcić nie zahaczając krawężnika na "pseudo wysepce".
Na dodatek jakiś "mongoł" wymyślił, że znaki poziome trzeba malować w szczycie. Nobel i zwolnienie.
W Sandomierzu podczas malowania znaków koniec miał miejsce przed 7 rano ! żeby nie utrudniać ruchu."
Na dodatek jakiś "mongoł" wymyślił, że znaki poziome trzeba malować w szczycie. Nobel i zwolnienie.
W Sandomierzu podczas malowania znaków koniec miał miejsce przed 7 rano ! żeby nie utrudniać ruchu."
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 07-03-2015 11:38
"[quote=cenzor]Ale prezydent to odebrał i w świetle kamer uwag nie miał a wypowiadał się jakby był architektem, projektantem i budowlańcem podobnie wypowiadał się przy odbiorze skrzyżowania.[/quote]
Powiedzmy że jesteś piekarzem i zostajesz prezydentem i jesteś zadaniowany z tytułu pełnienia funkcji bycia prezydentem do odbioru nie tylko dróg skrzyżowań etc co byś powiedział ? on od tego ma ludzi którzy się na tym znają słucha ich i podejmuje decyzje a medialnie to każdy mówi co się mu powie nie znając się na rzeczy taka rola! znasz prezydenta w tym kraju który otwiera powiedzmy drogę i jest z zawodu drogowcem?,jeden prezydent otwierał plac parkingowy a z zawodu był informatykiem i też musiał powiedzieć to co fachowcy mu nakreślili ot cała historia!"
Powiedzmy że jesteś piekarzem i zostajesz prezydentem i jesteś zadaniowany z tytułu pełnienia funkcji bycia prezydentem do odbioru nie tylko dróg skrzyżowań etc co byś powiedział ? on od tego ma ludzi którzy się na tym znają słucha ich i podejmuje decyzje a medialnie to każdy mówi co się mu powie nie znając się na rzeczy taka rola! znasz prezydenta w tym kraju który otwiera powiedzmy drogę i jest z zawodu drogowcem?,jeden prezydent otwierał plac parkingowy a z zawodu był informatykiem i też musiał powiedzieć to co fachowcy mu nakreślili ot cała historia!"
"[quote=skunaskun]Tak się zastanawiam, co niektórzy robią na tym forum, skoro co drugi to architekt, planista, geodeta, budowlaniec, drogowiec czy co tam jeszcze...[/quote]
Tacy specjaliści, że w projekt na bipie przy przetargu to nikt nie popatrzył, bo przecież nikt się nie zna. Przecież tam nasi znawcy na projekcie powinni zobaczyć, że autobus się nie zmieści. Można było składać pytania do przetargu. Internetowi budowlańcy, geodeci itd. gdzie byliście wtedy?"
Tacy specjaliści, że w projekt na bipie przy przetargu to nikt nie popatrzył, bo przecież nikt się nie zna. Przecież tam nasi znawcy na projekcie powinni zobaczyć, że autobus się nie zmieści. Można było składać pytania do przetargu. Internetowi budowlańcy, geodeci itd. gdzie byliście wtedy?"
Karaś
"[quote=karas]
Tacy specjaliści, że w projekt na bipie przy przetargu to nikt nie popatrzył, bo przecież nikt się nie zna. Przecież tam nasi znawcy na projekcie powinni zobaczyć, że autobus się nie zmieści. Można było składać pytania do przetargu. Internetowi budowlańcy, geodeci itd. gdzie byliście wtedy?[/quote]
Jakie pytania do przetargu? kto może składać ? mieszkaniec? Projekt został zatwierdzony i ogłoszony przetarg , żeby zmienić zapisy trzeba unieważnić przetarg i rozpisać nowy po poprawieniu projektu. Nikt chyba nie ma pretensji do obecnego prezydenta. On odbiera to co zostało zaprojektowane jeszcze za prezydentury Kiełba i jego rolą jest sprawdzić czy zostało zrobione zgodnie z projektem. Winą za taki a nie inny projekt można obarczać tylko wydział techniczno inwestycyjny UM. Tam naprawę powinny nastąpić duże zmiany.
Planowany remont ul. Mickiewicza też przewiduje zwężenie jezdni do 6m . Zobaczymy jak został zaprojektowany zakręt na wysokości ul Siarkowej ."
Tacy specjaliści, że w projekt na bipie przy przetargu to nikt nie popatrzył, bo przecież nikt się nie zna. Przecież tam nasi znawcy na projekcie powinni zobaczyć, że autobus się nie zmieści. Można było składać pytania do przetargu. Internetowi budowlańcy, geodeci itd. gdzie byliście wtedy?[/quote]
Jakie pytania do przetargu? kto może składać ? mieszkaniec? Projekt został zatwierdzony i ogłoszony przetarg , żeby zmienić zapisy trzeba unieważnić przetarg i rozpisać nowy po poprawieniu projektu. Nikt chyba nie ma pretensji do obecnego prezydenta. On odbiera to co zostało zaprojektowane jeszcze za prezydentury Kiełba i jego rolą jest sprawdzić czy zostało zrobione zgodnie z projektem. Winą za taki a nie inny projekt można obarczać tylko wydział techniczno inwestycyjny UM. Tam naprawę powinny nastąpić duże zmiany.
Planowany remont ul. Mickiewicza też przewiduje zwężenie jezdni do 6m . Zobaczymy jak został zaprojektowany zakręt na wysokości ul Siarkowej ."