Zmiany kadrowe: czas na prawdę
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
Może mi ktoś wytłumaczyć według jakiego klucza pan prezydent uświetnia swoją osobą imprezy w mieście.
Bo dotąd widziałem go wszędzie, choć wcale nie jego obecność nie była tam konieczna.
A wczoraj na turnieju o Puchar Prezydenta Tarnobrzega .... puchar zwycięzcom wręczał przewodniczący rady miasta (w gustownym golfie).
Prezydenta, ani jego zastępcy nie było.
Da się to jakoś racjonalne wytłumaczyć?
Bo dotąd widziałem go wszędzie, choć wcale nie jego obecność nie była tam konieczna.
A wczoraj na turnieju o Puchar Prezydenta Tarnobrzega .... puchar zwycięzcom wręczał przewodniczący rady miasta (w gustownym golfie).
Prezydenta, ani jego zastępcy nie było.
Da się to jakoś racjonalne wytłumaczyć?
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
Skoro to komisja to komisyjnie rozwiążą problem alkoholowy w regionie. Ba - w całej Polsce a nawet w Rosji. I pójdą w poczuciu dobrze spełnionego obowiązku na wódeczkę.
A co z komisjami ds. problemów tytoniowych, uzależnienia od smartfonów, uzależnienia od dojenia naszej kasy?
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
Może warto do Tarnobrzega zaprosić jakąś ciekawą stację tv, która może przyśpieszy to co ludziom się należy.
Przyszli najemcy mają przecież kredyty, powpłacali swoje ostatnie oszczędności na rachunek TTBS.
Czy naprawdę grozi im, że przez kolejne miesiące nie zobaczą kluczy do swoich mieszkań?
Czy sądzicie, że sprawa w sądzie będzie tak długo się ciągnąć?
Przyszli najemcy mają przecież kredyty, powpłacali swoje ostatnie oszczędności na rachunek TTBS.
Czy naprawdę grozi im, że przez kolejne miesiące nie zobaczą kluczy do swoich mieszkań?
Czy sądzicie, że sprawa w sądzie będzie tak długo się ciągnąć?
-
- Posty: 1140
- Rejestracja: 30-04-2005 04:18
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
Nawet najwytrwalszy gość wszelkich bali, dożynek czy innych eventów może wymięknąć. Wczoraj miał widocznie ciężkie spotkanie z mieszkańcami Dzikowa, którzy przytłoczyli go swoimi problemami.
Co do wiceprezydenta to się nie wypowiadam, gdyż moim zdaniem nie jest on wart wzmiankowania a szczególnie w tym temacie.
"Państwa i narody, które na podstawie kłamstwa, na podstawie negowania prawdy podają myśl polityczną, dążą do zguby."
-
- Posty: 140
- Rejestracja: 28-03-2015 17:07
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
A ja powrócę do komisji rozwiązywania problemów alkoholowych. farrov wcześniej podał liste członków tej listy i mineło troche czasu i nastąpiła mała poprawka tejze listy tzn jeden z jej członków jeszcze nieoficjalny jak rozumie wypadł a wszedl inny kandydat juz jak rozumie oficjalna jest ta lista. Kandydat co odpadł był z okregu nr3. Na pierwszej pozycji a kandydat który wszedl byl z okręgu nr 4 pozycja 3. Jedyne co ich łaczy to obydwoje nie dostali sie na radnego wiec trzeba poszukać w podzięce jakiś stołków i znalazły sie. Ale co z Panem co wypadł z tej komisji zostanie pozostawiony samemu sobie czy jednak cos sie znajdzie dla niego i tu z pomocą przyszła dobra logika kogoś o nicku Ninja bo po wspomnianej przez admina informacji o ponownym konkursie na naczelnika wydziału techniczno inwestycyjnego i drogownictwa dobrze skojarzył fakt wykształcenia tegoż niedoszłego radnego i zaznaczam ze z poczatkowej listy komisji rozwiązywania problemów alkoholowych został usunięty czyżbyśmy juz wiedzieli kto ten konkurs wygra? Jeśli tak to dopiero będą jaja. Czekamy czas pokaże
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
Nie do końca wypadł bo pracuje w UM na umowie chyba zleceniu i jest "łącznikiem" między wydziałem technicznym a prezydentem. Facet po administracji nadzoruje inwestycje
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
Wczoraj odbyła się ponad godzinna narada trzech naczelników. Radzili tak, że aż kurzył się silnik od rudego suva jednego z nich.
"Państwa i narody, które na podstawie kłamstwa, na podstawie negowania prawdy podają myśl polityczną, dążą do zguby."
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
A nie można by tak encore, pewnyswego, pisać normalnie z imienia i nazwiska, tylko "okręg numer X, pozycja Y" albo "rudy SUV". Bądźcie poważni. Czy uważacie że połowa forumowiczów ma lecieć teraz pod UM i obserwować który naczelnik ma "rudego SUV".
"Dyplomata to człowiek, który dwukrotnie się zastanowi zanim nic nie powie". Winston Churchill
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
Początkowo miało być to przygotowanie do przejęcia stołka naczelnika wydziału, ale chyba nie jest jeszcze gotowy jak sądziłem, no i nie ma ukończonych studiów prawniczych - jeszcze rok mu został. Ale jest nowe nazwisko na top liście na naczelnika technicznego - pani prawnik z PiS , która obok pana Dziubińskiego i pana byłego prezydenta stalowej dostała się do sejmiku wojewódzkiego czyli koalicja z PiS ?
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
No to niechaj nam obwieści złoty cielec kto? Mądry Łukasz czy Kamila? no my ze śmiechu leżymy znaczy ja stoję bo rehabilitacja i muszę machać nogą.
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
Może ten konflikt z Dyrektor MOPR rozpoczęły rodziny, które długo czekały na pieniądze z 500 plus i inne świadczenia?
Też i pracownicy nie są zadowoleni ze swojej Szefowej...może po 10 latach władania tym urzędem powinna zmienić pracę?
Też i pracownicy nie są zadowoleni ze swojej Szefowej...może po 10 latach władania tym urzędem powinna zmienić pracę?
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
Należy dodać że stanowisko naczelnika inwestycji to dopiero początek machiny wyborczej, i już kolejne wydziały (organizacyjny, sportu, kryzysowy, bf, usc) mogą szykować się na zmiany. No i najważniejsze kto na sekretarza i skarbnika miasta. Otwieramy zimne piwko, chipsy, popcorn i można śledzić tą telenowele Szkoda że dla nas zwykłych podatników nie zmieni się nic.
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
Szukamy rzecznika prasowego.
Wydaje się, że to konkurs bardzo transparentny, tzn. wszystko dla wszystkich jest jasne. I z jednej strony gdyby oczekiwania się sprawdziły, to kolejnej osobie na liście będzie można zmienić kolor, a z drugiej strony będzie to osoba jak najbardziej doświadczona i kompetentna. Oby we wszystkich przypadkach tak było z kompetencją i doświadczeniem.
Wymagania i obowiązki poniżej, jednym z obowiązków będzie czytanie forum. To pewnie żadna dodatkowa robota, bo i tak się czyta. Powiem szczerze, że cieszy mnie ten konkurs, i że po paru latach będzie jasno określona osoba do której można się zwrócić i która, zakładam, sprawnie odpowie. Ostatnio nie często pytałem o coś w UM, może właśnie dlatego, że jeszcze rzadziej dostawałem odpowiedzi.
-----------------------------------
Wymagania niezbędne:
wykształcenie wyższe; kierunek (specjalność): dziennikarstwo, komunikacja społeczna, Public Relations, polityka społeczna, socjologia, psychologia;
staż pracy, doświadczenie zawodowe :co najmniej 5 – letni staż pracy;
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
nieposzlakowana opinia;
Wymagania dodatkowe:
a. znajomość aktów normatywnych z zakresu prawa prasowego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawy o ochronie danych osobowych, Statutu Miasta, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta;
b. znajomość języków obcych;
c. mile widziane doświadczenie w pracy z mediami;
d. znajomość specyfiki i problemów Miasta Tarnobrzega;
e. znajomość zasad funkcjonowania radia, telewizji i prasy;
f. mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego na podobnym stanowisku pracy;
g. wysoka kultura osobista, duża komunikatywność, samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy, inicjatywa, podzielność uwagi, sumienność, umiejętność pracy pod presją czasu; umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy Microsoft Office) i Internetu.
Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku pracy:
Realizacja polityki informacyjnej Miasta, w zakresie:
1) współpracy z dziennikarzami,
2) organizowania konferencji prasowych i spotkań z dziennikarzami,
3) przygotowywania materiałów informacyjnych dla dziennikarzy,
4) prezentowania stanowiska Prezydenta w kontaktach z mediami,
5) kreowania wizerunku Prezydenta wewnątrz i na zewnątrz Urzędu,
6) przygotowywania w imieniu Prezydenta i Zastępcy Prezydenta odpowiedzi i sprostowań do publikacji zamieszczanych w mediach,
7) przygotowywania i realizacji kampanii informacyjnej na polecenie Prezydenta i Zastępcy Prezydenta,
8) przygotowywania tekstów okolicznościowych na polecenie Prezydenta i Zastępcy Prezydenta,
9) gromadzenia i upowszechniania informacji dotyczących pracy Prezydenta, Urzędu i jednostek organizacyjnych Miasta,
10) prowadzenia bazy danych wypowiedzi Prezydenta i Zastępcy Prezydenta,
11) codziennego przeglądu oraz monitorowania informacji dotyczących Miasta oraz działalności Urzędu w mediach: prasie, telewizji, radiu oraz Internecie.
Wydaje się, że to konkurs bardzo transparentny, tzn. wszystko dla wszystkich jest jasne. I z jednej strony gdyby oczekiwania się sprawdziły, to kolejnej osobie na liście będzie można zmienić kolor, a z drugiej strony będzie to osoba jak najbardziej doświadczona i kompetentna. Oby we wszystkich przypadkach tak było z kompetencją i doświadczeniem.
Wymagania i obowiązki poniżej, jednym z obowiązków będzie czytanie forum. To pewnie żadna dodatkowa robota, bo i tak się czyta. Powiem szczerze, że cieszy mnie ten konkurs, i że po paru latach będzie jasno określona osoba do której można się zwrócić i która, zakładam, sprawnie odpowie. Ostatnio nie często pytałem o coś w UM, może właśnie dlatego, że jeszcze rzadziej dostawałem odpowiedzi.
-----------------------------------
Wymagania niezbędne:
wykształcenie wyższe; kierunek (specjalność): dziennikarstwo, komunikacja społeczna, Public Relations, polityka społeczna, socjologia, psychologia;
staż pracy, doświadczenie zawodowe :co najmniej 5 – letni staż pracy;
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
nieposzlakowana opinia;
Wymagania dodatkowe:
a. znajomość aktów normatywnych z zakresu prawa prasowego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawy o ochronie danych osobowych, Statutu Miasta, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta;
b. znajomość języków obcych;
c. mile widziane doświadczenie w pracy z mediami;
d. znajomość specyfiki i problemów Miasta Tarnobrzega;
e. znajomość zasad funkcjonowania radia, telewizji i prasy;
f. mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego na podobnym stanowisku pracy;
g. wysoka kultura osobista, duża komunikatywność, samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy, inicjatywa, podzielność uwagi, sumienność, umiejętność pracy pod presją czasu; umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy Microsoft Office) i Internetu.
Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku pracy:
Realizacja polityki informacyjnej Miasta, w zakresie:
1) współpracy z dziennikarzami,
2) organizowania konferencji prasowych i spotkań z dziennikarzami,
3) przygotowywania materiałów informacyjnych dla dziennikarzy,
4) prezentowania stanowiska Prezydenta w kontaktach z mediami,
5) kreowania wizerunku Prezydenta wewnątrz i na zewnątrz Urzędu,
6) przygotowywania w imieniu Prezydenta i Zastępcy Prezydenta odpowiedzi i sprostowań do publikacji zamieszczanych w mediach,
7) przygotowywania i realizacji kampanii informacyjnej na polecenie Prezydenta i Zastępcy Prezydenta,
8) przygotowywania tekstów okolicznościowych na polecenie Prezydenta i Zastępcy Prezydenta,
9) gromadzenia i upowszechniania informacji dotyczących pracy Prezydenta, Urzędu i jednostek organizacyjnych Miasta,
10) prowadzenia bazy danych wypowiedzi Prezydenta i Zastępcy Prezydenta,
11) codziennego przeglądu oraz monitorowania informacji dotyczących Miasta oraz działalności Urzędu w mediach: prasie, telewizji, radiu oraz Internecie.
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
Oj Admin Admin, jesteś inteligentnym człowiekiem, ale z tą transparentnością to żeś mnie rozbawił. Wejdź sobie na NW 24 i będziesz wiedział kto zostanie. W UM jak masz znajomych a masz na pewno to Ci to samo że na 99 proc to będzie ta osoba
I teraz zbierać baty będzie rzecznik, a tamci schowani. Ja nie rozumiem po co w demograficznie słabniejącym mieście zatrudniać rzecznika, przy dwóch prezydentach i sporej kadrze.
I teraz zbierać baty będzie rzecznik, a tamci schowani. Ja nie rozumiem po co w demograficznie słabniejącym mieście zatrudniać rzecznika, przy dwóch prezydentach i sporej kadrze.
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
Tak tu się fajnie mówi bez nazwisk Poczekajmy na rozstrzygnięcie. Ale nie mam nic przeciwko.
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
Uuuu ale ktoś kasuje na NW 24 niewygodne komentarze. Coś obiecane? żałosne.
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
marianowo, ostatni wpis wyglądał raczej na tekst utworu, zatem mógł być objęty prawami autorskimi. Tak domniemam, ale wystarczy podać źródło i można cytować.
Inna rzecz mnie ciekawi, ile zamieszania może wywołać kobiece imię. Fakt niepospolite, ale rozsądnie podchodząc do całej sytuacji to w ostateczności żadna Rachel, czy w innaczej pisana, zatrudniona nie będzie. Chociaż można założyć, hipotetycznie, że jakaś znająca j.polski ( warunek konkursowy ) kobieta o takim imieniu przeczyta ogloszenie i złoży aplikację . Sytuacja dla mnie zaczyna być komiczna, taka nerwowość przy fikcyjnym imieniu? Załóżmy jednak, że jest to pseudonim ( artystyczny, dziennikarski itd.) to jeżeli został upubliczniony to nie rozumiem w czym problem z RODO? Idźmy dalej, jeżeli stanie się, że zatrudnioną pozostanie owa pani, to gdzie naruszenie dóbr osobistych? Czy nie będzie to wówczas prawdą? Podsumowując krótki i ogólny wywód, nerwowe działanie, ripostowanie, często mówi więcej, aniżeli milczenie w danym temacie. No ale cóż.
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
Tak właśnie z ciekawości zaglądałem a czy to tekst utworu to nie wiem czy był, ale chyba inne też zniknęły. A że się z tego robi kuriozum to już inna rzecz.