Pizzerie 2  Na d贸艂

Id藕 do strony [-10 -1] 1 - 2 - 3 ... 31 - 32 - 33 ... 36 - 37 - 38 [+1]:

  • Od kiedy pamietam zawsze jadlem w Tertio, od zawsze ich chwalilem i dalej bede chwalil, nie mniej od pewnego czasu zamawiam pizze z Calabrii, nie wiem jak Wasze odczucie, ale pizza o nazwie John genialnie smakuje razem z Perla Export :)
  • Czy偶by szykowa艂a si臋 kolejna sieci贸wka?:

    http://www.grubybenek.pl/nasze_lokale.8.htm



    Ostatnia zmiana wpisu: m.r., 18-06-2010 - 21:31
  • Hmm.. Ciekawe w jakim miejscu.
  • Z tego co widze to w Tbg jest wielka konkurencja jesli chodzi o pizzerie.... Ale pizze w polowie to i tak bardzo slabe..!!
    Moj ranking jest taki:
    Chlopcy z ferjany ( dobra pizza , ale na pewno cena za wysoka jak na tbg)
    Tertio ( od lat ten sam wysoki poziom)
    Stodola ( zalezy jeszcze kto robi)
    (kolejno艣膰 przypadkowa)
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    i d艂ugo d艂ugo nic........
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    al capone ( co to za pizza?? wczoraj zam贸wi艂em bo mnie kole偶ka nam贸wi艂 ale zakalec straszny... jedynie co to sos czosnkowy ujdzie..) wielkosc nie znaczy jakosc...
    grafitii ( kiedys moja ulubiona pizzeria dzis mysle ,ze jedna z najs艂abszych)
    zum ( ile to juz lat?? a teraz?? mam wrazenie ,ze jest odmra偶ana)
    da grassoo ( chyba od kiedy zmiani艂o miejsc贸we to ju偶 nikt tam nie chodzi?? a w ogole to jest jeszzcze ta pizzeria??)
    biesiadowo ( tak jak al capone ... przereklamowana....)\
    S膮 jeszcze jakie艣 pizzerie?? a kec klub czy jakos tam w dawnej tabernie czy zumie -pami臋tacie?? ostra 艣redniawka -ale na pewno lepsza od powy偶szych)
    Ju偶 wi臋cej nie pami臋tam bo pewnie nie ma ,a jak s膮 to tak chu*** smak maja ,ze moje kupki smakowe nie pamietaja...!!

    My艣l臋 ,偶e pizze lepsz膮 podaja w kameleonie ni偶 w tych paru pizzeriach! Przynajmniej jedzac pizze z typowej restautacji mam wrazenie,ze jest ona swieza i ,ze komus zalezalo by mi smakowalo!!
    Jednak jestem wyznania ,ze jesli mam jesc pizze to wole ja jesc w typowej pizzeri
    tak jak z butami wole kupic od sprawdzonego producenta nic od producenta ktory przykladowo robie ciuchy.. pami臋tacie telefony simensa?? to tak samo ..ostry shit!!



    Ostatnia zmiana wpisu: kastatbg, 20-06-2010 - 23:44

    ___________________________________________________________

    " Wieczorowa pora na forach robi si臋 g臋sto
    internetowa zmora udowodnia swoje m臋stwo
    samemu nie zdo艂a艂 dokona膰 jeszcze niczego
    dlatego na forach zgrywa tego najm膮drzejszego..."
  • Ka偶dy ma sw贸j smak! Jednemu b臋dzie smakowa艂a pizza z da grasso, tertio itd., a drugiemu z al capone, ch艂opc贸w z ferajny itd.

    Osobi艣cie lubi臋 pizze z da grasso. Pr贸bowa艂am w wielu lokalach, ale w ka偶dym da grasso, z kt贸rych by艂am (5 lokali) pizza jest smaczna i ciasto nie jedzie dro偶d偶ami. Druga co do jako艣ci pizza w TBG to tertio. Al capone pora偶ka. Raz by艂am i wi臋cej nie p贸jd臋. Mia艂am czeka膰 na ni膮 15 minut a czeka艂am 50!
  • al capone nie dawno wyszlo do ludzi... bo maja nowy lokal ale sa tragiczni to prawda.. nie hejtuje ale jak mozna cos takiego jesc? sa od przynajmniej roku na rynku ,a pizze robia bardzo kiepska to prawda... najgorsze jest to ,ze w sumie nie ma jakiejs pizzy co by rzucala na kolana tak samo kebaba... szkoda.. szkoda ze tyle punktow ,a tak naprawde nie ma z czego wybierac!

    ___________________________________________________________

    " Wieczorowa pora na forach robi si臋 g臋sto
    internetowa zmora udowodnia swoje m臋stwo
    samemu nie zdo艂a艂 dokona膰 jeszcze niczego
    dlatego na forach zgrywa tego najm膮drzejszego..."
  • Kebaba nigdzie w Tarnobrzegu nie jadlem juz pomijam slowo dobrego.. ale chociaz takiego ktorego da sie zjesc do konca.
  • MediaTek

    Kebaba nigdzie w Tarnobrzegu nie jadlem juz pomijam slowo dobrego.. ale chociaz takiego ktorego da sie zjesc do konca.


    Kebab z Poczekalni by艂 kiedy艣 dobry, ale teraz nie dosy膰, 偶e drogi to i jako艣膰 ju偶 nie ta. Szkoda, 偶e zaczynaj膮 psu膰 sobie mark臋.

    Cytat

    szkoda ze tyle punktow ,a tak naprawde nie ma z czego wybierac!


    Zgadzam si臋 z kastatbg - szkoda, 偶e tyle mamy pizzeri w Tarnobrzegu, kt贸re nie 艣wiadcz膮 pysznych us艂ug gastronomicznych.

    Bardzo prosz臋 o niepisanie dw贸ch post贸w pod rz膮d. Nale偶y u偶ywa膰 przycisku "zmie艅"./olekko




    Ostatnia zmiana wpisu: olekko, 24-06-2010 - 20:34
  • Pytalem Was o opinie i sie nie doczeka艂em,
    chodzi o t膮 now膮 pizzerie miedzy dekutowskiego a wyspianskiego,
    Figaro
    ca艂kiem smaczna pizza, mo偶e troszke za ma艂o sera ale naprawde smaczna. Bra艂em 8 chyba (salami, szynka, bekon, kielbasa) i bardzo mi smakowala.
    Ciasto super, sosy pierwsza klasa. Dostawa bardzo szybka.

    Jeden malutki mankament to wlasnie troszke za ma艂o sera.
    A ceny bardzo atrakcyjne.

    W weekend pojde na miejscu cos przek膮sic.


    Narazie polecam !
  • Nie wiem nie jad艂em ...i pewnie nie zjem mam dosc eksperymentow za pieniadze ktore po prostu wydaje sie w bloto zamawiajac w niektorych pizzeriach ... Wiem ,ze to temat o pizzeriach ale wracajac do tego kebaba to w poczekalni de facto kiedys byl niezly dzis to smietnik w bylce z polewa najtanszego keczapu czy jakis zgniecionych zabkow czosnku z majonezem plus z zylastym miesem...ehh najlepszy jesli juz to u tego turka byla el ziomek mi ostatnio mowil,ze go chyba zlikwidowali...



    Ostatnia zmiana wpisu: kastatbg, 24-06-2010 - 22:30

    ___________________________________________________________

    " Wieczorowa pora na forach robi si臋 g臋sto
    internetowa zmora udowodnia swoje m臋stwo
    samemu nie zdo艂a艂 dokona膰 jeszcze niczego
    dlatego na forach zgrywa tego najm膮drzejszego..."
  • co do kebaba to najlepszy u turka na bulgarze by艂,
    a ten w poczekalni to z dnia na dzien coraz gorszy

    i obs艂uga coraz bardziej jakby nie z tego swiata
    a mieso coraz wiecej chrzastek i coraz bardziej spalone.



    a wracaj膮c do pizzy, to nie tyle ze polecam tego FIGARO, tylko mowie o moich wrazeniach smakowych.
    Nie jest z艂a, smak ciekawy i tylko jak sera bedzie wiecej to kto wie czy z tertio nie zrezygnuje.
  • Kebab turecki dalej istnieje. Teraz jest tam, gdzie wcze艣niej Al Capone. Dzi艣 mam zamiar przetestowa膰, now膮 kebabernie, w rynku ko艂o irish.
  • Szkoda ,ze pizza z ch艂opc贸w z ferjany jest taka ma艂a ,a duzo kosztuje... jak na tbg..
    ale kosztuje dlatego,ze jest dobra i bledne kolo sie zatacza..
    widzialem wlasnie ,ze tam kolo afrodyty robja kebaba.. ale pewnie tez nic z tego nie bedzie..
    bo z tego co sie orientuje to jesli ktos robi kebab w naszym regionie to z oszczednosci
    kebab nie jest taki jak powinien byc ale w sumie nie ma co sie dziwic nikt do biznesu nie bedzie dokladac!
    Poczekalnia po raz kolejny o niej mowa juz od kiedy zrobili knw to zaczelo sie tam pieprzyc ale to norma zaswiecily sie $$
    i lepiej robic na mase niz na jakosc.. w dodatku jak sie idzie ulica przy ktorej jest ten bar to smrod jest taki,ze chce sie ....
    Jak ktos kiedys bedzie w Warszawie to polecam EFES kebab - uznawany przez warszawiakow za najlepszy w miescie
    i jest kozacki......;d

    ___________________________________________________________

    " Wieczorowa pora na forach robi si臋 g臋sto
    internetowa zmora udowodnia swoje m臋stwo
    samemu nie zdo艂a艂 dokona膰 jeszcze niczego
    dlatego na forach zgrywa tego najm膮drzejszego..."
  • ja tam my艣l臋 偶e weekendowo ten kebab na szkolnej (pod afrodyt膮) ma racj臋 bytu,musi tylko do p贸藕na robi膰 jedzenie :)
  • no na pewno w piatek w sobote czy w niedziele... to fakt..
    do tego tania szamka fast-foodowa... i nie wazne jakiej bedzie jakosci..
    mozliwe ,ze tylko bedzie sie oplacac to otwierac na weekend:) o tym nie pomyslalem ..

    ___________________________________________________________

    " Wieczorowa pora na forach robi si臋 g臋sto
    internetowa zmora udowodnia swoje m臋stwo
    samemu nie zdo艂a艂 dokona膰 jeszcze niczego
    dlatego na forach zgrywa tego najm膮drzejszego..."

Id藕 do strony [-10 -1] 1 - 2 - 3 ... 31 - 32 - 33 ... 36 - 37 - 38 [+1]:

This list is based on users active over the last 60 minutes.