Rossmann  Na d贸艂

  • Zauwa偶y艂am, 偶e od jakiego艣 czasu, chyba mniej wi臋cej od kiedy zmieni艂a si臋 kierowniczka tego sklepu jest tak, 偶e nie ka偶dy towar, kt贸ry powinien by膰 w cenie promocyjnej wg gazetki firmowej http://www.rossnet.pl/promocje/ jest rzeczywi艣cie w promocji. Przyk艂adowo dzi艣 posz艂am obejrze膰 podk艂ad z Max Factora, kt贸ry w cenie promocyjnej w gazetce kosztuje 51,99 a w sklepie jest cena bez promocji 64,99 z艂; albo ostatnio mia艂 by膰 w promocji zestaw p臋dzli do makija偶u a tu co si臋 okazuje? Sprzedawane s膮 po cenie promocyjnej ale pojedyncze p臋dzle. Takich przyk艂ad贸w mo偶na mno偶y膰. Drugie co mo偶na zauwa偶y膰 to to, 偶e jak testery jakich艣 kosmetyk贸w si臋 ko艅cz膮 to sklep nie kwapi si臋 aby je uzupe艂nia膰 a inaczej nie rady przetestowa膰 np. odcienia pudru czy pomadk臋. Widocznie sklep w ten spos贸b zacz膮艂 oszcz臋dza膰. Mo偶e komu艣 to si臋 wydaje g艂upie, 偶e pisz臋 o tym na forum, ale zakrawa to na oszukiwanie konsument贸w.
  • My艣l臋, 偶e to wina kierownictwa, firma Rossmann to nie byle jaka firma, ma swoje sklepy na 艣wiecie i nie pozwoli艂aby sobie na takie co艣. Powinna艣 zg艂osi膰 to do centrali w Polsce, poprzez stron臋 powinno si臋 uda膰 maila wys艂a膰.
  • W sumie te偶 zauwa偶y艂em 偶e od pewnego czasu w ogole nie sa sprowadzane kosmetyki ktorych uzywam a byly tylko do kupienia w Rosmanie. A co do promocji to natkn膮艂em si臋 na to samo co mowi anikk. Przyk艂ad - perfuma Pumy... bodaj偶e mia艂a by膰 40% prmocja, a cena sie nie zmienila...
  • Ja dla odmiany cz臋sto mia艂am niespodziank臋, gdy cena przy kasie okazywa艂a si臋 nie promocyjna ;/ panie by艂y bardzo zdziwione tym, 偶e przy produkcie jest cena promocyjna
  • Zgadzam si臋 z soulinflames, 偶e to raczej wina kierownictwa, bo sama firma ma renom臋 i raczej dba o klienta i pewnie przyda艂aby si臋 jaka艣 kontrola z g贸ry, by ukr贸ci膰 ten proceder. Uwa偶am, 偶e to nie jest sprawiedliwe, 偶e jaki艣 towar powinien by膰 w promocji, w jednych sklepach rzeczywi艣cie jest a w innych jak np. u nas nie ma, wychodzi na to, 偶e sklep zarabia "na lewo", to jest sie膰 i ceny musz膮 by膰 takie same w ka偶dym oddziale tego偶 sklepu. do-mina, zanim p贸jdziesz do kasy z jakim艣 towarem lepiej go sprawdzi膰 w czytniku kod贸w kreskowych, bo czasem si臋 mo偶na rozczarowa膰 jak sama wspomnia艂a艣.
  • Mia艂am tak kilka razy i jeszcze mi si臋 nie zdarzy艂o 偶eby panie mi nie zwr贸ci艂y r贸偶nicy, 偶eby by艂o 艣mieszniej to niekiedy kartka z promocyjn膮 cen膮 dalej wisia艂a wiec podejrzewam, 偶e to celowe wprowadzanie w b艂膮d, przy wi臋kszej ilo艣ci zakup贸w mo偶na tego nie zauwa偶y膰.
  • Macie racj臋, 偶e niekt贸re ceny nie zgadzaj膮 si臋 z cenami z ulotki promocyjnej.
    Nale偶y zg艂osi膰 do Warszawy, 偶e kierowniczka robi przekr臋ty z cenami.
    Dlaczego mamy by膰 przez ni膮 oszukiwani?
  • E-mail do Obs艂ugi Klienta Rossmann:

    Obsluga_klienta@rossmann.com.pl

    Tam mo偶ecie zg艂asza膰 wszelkie przekr臋ty, nie mi艂e niespodzianki jakie maj膮 miejsce w naszej drogerii.
  • To co si臋 dzieje w Rossmannie to ju偶 przechodzi wszelkie wyobra偶enie. Niedawno pisa艂am, 偶e ceny z ulotki promocyjnej nie zgadzaj膮 si臋 z cenami nabitymi na kasie. Jednak dzi艣 robi膮c zakupy stwierdzi艂am (niestety za p贸藕no bo po paru godzinach b臋d膮c w domu gdy przypadkiem wyj臋艂am z kieszeni paragon), 偶e ceny podane na p贸艂ce nie zgadzaj膮 si臋 z cenami nabitymi na kasie. Ma艂o tego, 偶e kasjerka nabi艂a mi ten sam towar dwa razy (a kupowa艂am 2 r贸偶ne maseczki) to jeszcze cena na paragonie nagle wzros艂a w sumie o 2 z艂, gdy偶 z 2,99 z艂 za ka偶d膮 z maseczek nagle w kasie zrobi艂o si臋 3,99 z艂). Tak to si臋 robi z klientami, 偶e kierowniczka (bo kt贸偶 inny decyduje o promocji) robi si臋 fikcyjne promocje a dowiadujemy si臋 co ile kosztuje dopiero przy zap艂acie. Brak s艂贸w po prostu, dlatego radz臋 uwa偶a膰 i sprawdza膰 od razu paragony bo kto potem uzna reklamacj臋 gdy nas oszukaj膮
  • To teraz chyba nie masz ju偶 w膮tpliwo艣ci aby nie robi膰 tam zakup贸w. Ja zrobi艂em raz i podzi臋kowa艂em. Przy kasie szanowne panie pr贸bowa艂y mnie zagada膰 i wcisn膮膰 jaka艣 past臋, ale si臋 nie da艂em i podzi臋kowa艂em i dezodoranty i inne tego typu rzeczy kupuje w Kauflandzie r贸wnie偶 po dobrych cenach.
  • to nie kierowniczka decyduje co jest w promocji bo to przychodzi z centrali z 艁odzi (nie z Warszawy jak kto艣 wy偶ej napisa艂), ale kierowniczka jest odpowiedzialna by ta promocja sie zgadza艂a! Wiem bo mam kole偶anke kt贸ra tam pracuje. Og贸lnie 艣miech na sali bo Kierowniczk膮 jest osoba o wygl膮dzie sprzataczki kt贸ra nie ma 偶adnego poj臋cia o kosmetykach, dodatkowo z wyrokiem za mobing z poprzedniego miejsca pracy!
    Par臋 razy robi艂am tam zakupy i zawsze co艣 nie tak. Najlepiej w艂a艣nie pisa膰 do centrali w sprawie zastrze偶e艅, jak bedzie si臋 to powtarza膰 to w ko艅cu mo偶e sie cos poprawi, bo jako sklep i owszem fajny.
  • Heh tak to w艂a艣nie jest... Matka znajomego by艂a kierowniczk膮 w dw贸ch sklepach, z obu wyrzucona za kradzie偶e, a teraz jest kierowniczk膮 w trzecim ;)
  • Wydaje mi si臋, 偶e nie jest to jakie艣 celowe dzia艂anie, tylko zaniedbanie, albo z lenistwa, braku ogarni臋cia, b膮d藕 z braku czasu (w przypadku gdy w danym miejscu jest za ma艂o pracownik贸w tak si臋 dzieje, to zrozumia艂e, szczeg贸lnie w sieci贸wkach). Przecie偶 nikt z pracownik贸w nie 艂aduje tej nadwy偶ki do kieszeni, bo wszystko jest fiskalizowane. S膮dz臋 r贸wnie偶, 偶e wszystkie ceny na kasie, s膮 ustalane ogd贸rnie dla wszystkich sklep贸w, tylko pewnie metki na p贸艂kach s膮 nie aktualne. A za to ju偶 docelowe kierownictwo powinno dosta膰 po dupie.

    ___________________________________________________________

    l4.net.pl - pozycjonowanie | miedzynami.net.pl
  • lament

    Wydaje mi si臋, 偶e nie jest to jakie艣 celowe dzia艂anie, tylko zaniedbanie, albo z lenistwa, braku ogarni臋cia, b膮d藕 z braku czasu (w przypadku gdy w danym miejscu jest za ma艂o pracownik贸w tak si臋 dzieje, to zrozumia艂e, szczeg贸lnie w sieci贸wkach). Przecie偶 nikt z pracownik贸w nie 艂aduje tej nadwy偶ki do kieszeni, bo wszystko jest fiskalizowane. S膮dz臋 r贸wnie偶, 偶e wszystkie ceny na kasie, s膮 ustalane ogd贸rnie dla wszystkich sklep贸w, tylko pewnie metki na p贸艂kach s膮 nie aktualne. A za to ju偶 docelowe kierownictwo powinno dosta膰 po dupie.


    Nadwy偶ki nie 艂aduje do kieszeni ale dostaje wy偶sz膮 prowizj臋 od wy偶szego przychodu. Promocje gazetkowe maj膮 przyci膮ga膰 klient贸w i to robi膮, a potem okazuje si臋, 偶e nie s膮 wprowadzone w 偶ycie. My艣l臋, 偶e jest ca艂a masa klient贸w kt贸ra licz膮c na uczciwo艣膰 sieci i obs艂ugi nie sprawdza cen na paragonie.

This list is based on users active over the last 60 minutes.