Co się buduje w okolicy Tarnobrzega
Re: Co się buduje w okolicy Tarnobrzega
Czyli z tymi nitkami rozchodzącymi się z centrali we wszystkie strony oprócz naszej - Kielce, Lublin, Rzeszów, Radom - jest ok?
Zakładam, że dało się dorysować coś przekonującego na tej grafice, ale nie jest przypadkowa.
Zakładam, że dało się dorysować coś przekonującego na tej grafice, ale nie jest przypadkowa.
Re: Co się buduje w okolicy Tarnobrzega
Zemsta
W takim razie pamiętliwy.
Dalej do Warszawy będziemy jeździć z Rzeszowa przez Kraków
A jakby co, to linia obrony przecież jest na Wiśle. Więc w zasadzie zgodnie z tą koncepcją po co nam jakieś połączenia
Ten facet jest niesamowity. Zaora 1/4 Polski w imię swych ideałów. Kasa pójdzie tam, gdzie w metropoliach są rządy SilnychRazem, gdzie dziesiątki spółeczek miejskich, w których Towarzystwo Wzajemniej Adoracji może się na wzajem pozatrudniać.
Przypominam, że wraz ze zmianami w planach budowy CPK tracą ważność wszystkie zezwolenia i inna dokumentacja uzyskane oraz opracowane przez PiS. Kolejne 5 lat na sprawy formalne i w efekcie kurnik na awionetki.
Beneficjentem będą Węgry. Wiktor Orban ogłosił plan przekształcenia lotniska Liszt Ferenc w Centralny Węzeł Lotniczy w Europie Środkowej.
Tuskowi wystarczy Bolt na lotnisko im. Wąłęsy
W takim razie pamiętliwy.
Dalej do Warszawy będziemy jeździć z Rzeszowa przez Kraków
A jakby co, to linia obrony przecież jest na Wiśle. Więc w zasadzie zgodnie z tą koncepcją po co nam jakieś połączenia
Ten facet jest niesamowity. Zaora 1/4 Polski w imię swych ideałów. Kasa pójdzie tam, gdzie w metropoliach są rządy SilnychRazem, gdzie dziesiątki spółeczek miejskich, w których Towarzystwo Wzajemniej Adoracji może się na wzajem pozatrudniać.
Przypominam, że wraz ze zmianami w planach budowy CPK tracą ważność wszystkie zezwolenia i inna dokumentacja uzyskane oraz opracowane przez PiS. Kolejne 5 lat na sprawy formalne i w efekcie kurnik na awionetki.
Beneficjentem będą Węgry. Wiktor Orban ogłosił plan przekształcenia lotniska Liszt Ferenc w Centralny Węzeł Lotniczy w Europie Środkowej.
Tuskowi wystarczy Bolt na lotnisko im. Wąłęsy
W czerwcu 2003 roku miałem rację, by NIE WCHODZIĆ do EuroSowietów.
W maju 2020 miałem rację, że pandemia, to tresura.
W kwietniu 2022 miałem racje, by nie pomagać bezwarunkowo Ukrainie.
Jak będzie w 2024?
W maju 2020 miałem rację, że pandemia, to tresura.
W kwietniu 2022 miałem racje, by nie pomagać bezwarunkowo Ukrainie.
Jak będzie w 2024?
Re: Co się buduje w okolicy Tarnobrzega
To tak jakby ktoś z 17 lat temu stwierdził:BritneyKiller pisze: ↑26-06-2024 19:10Podkarpacie przede wszystkim ma bardzo dobrze utrzymaną infrastrukturę kolejową. Dodatkowo zaplanowany jest szereg modernizacji linii kolejowych z podwyższeniem prędkości drogowej do 120 km/h. Od zawsze powtarzałem, nawet tu, że żadne szprychy z PiSowskiego si-fi nie powstaną, bo w takim zakresie, w takim zakładanym czasie i w takich zakładanych parametrach - jest to po prostu niewykonalne. To jest bardzo prosta logika. Skupmy się na przywracaniu parametrów istniejących linii kolejowych do europejskich standardów, skupmy się na budowaniu dobrej i stabilnej oferty regionalnej, i skupmy się na prowadzeniu połączeń w taktach i z zadawalającą częstotliwością. Jak już to osiągniemy - zacznijmy inwestować w połączenia KDP.
"To jest bardzo prosta logika: skupmy się na łataniu i remontach dróg powiatowych, zadbajmy o parametry istniejących dróg krajowych by spełniały europejskie standardy, zbudujmy dobrą i stabilną ofertę przewozową PKSami, poremonutjmy trochę dworców PKS w mniejszych miejscowościach, a Polacy będą jeździć komunikacją międzymiastową dostosowaną do ich potrzeb. Jak już to osiągniemy - pomyślmy o autostradach i drogach szybkiego ruchu."
Generalnie CPK nie ma. to miał być Centralny Port KOMUNIKACYJNY. Ze szprychami przy CPL/Baranowie. Jak to ostanie założenie jest nieobowiązujące - projekt CPK jest nieobowiązujący.
Podyskutowaliśmy o szprychach, roztrząsając problem czy przez Tarnobrzeg czy przez Stalową, ale współwybraliśmy Platfortmę z przystawkami (52% w wyborach do Sejmu) i okazało się, że problemu nie ma, bo generalnie to się nie da i nasze dyskusje były o niczym. Do tego będziemy pomijani we wszselkich mozliwych inwestycjach, bo na mapie leżymy tam, gdzie leżymy. Fajnie, mogłoby się tylko pojawić pytanie o sens dokonwyanych przez nas wyborów. Ale czy się pojawi?
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 07-05-2005 12:38
Re: Co się buduje w okolicy Tarnobrzega
Może tak nie emocjonuj się tymi szprychami a przeanalizuj rynek przewozów pasażerskich i standardy działania zarządcy infrastruktury kolejowej. Banda matołków porobiła sobie spektakularne projekty, bo przeca papier wszystko przyjmie, które w żaden sposób nie miały przełożenia na rzeczywistość. 71 kilometrów lini kolejowej w Polsce modernizuje się przez 11 lat a tu chciał ktoś budować 1700 NOWYCH linii do 2034? Ktoś się chyba z k****** za łby pozamienial. NIE MA TAKIEJ firmy w Polsce, która by temu podołała. NIE MA TAKIEJ ILOŚCI SPECJALISTYCZNYCH MASZYN w tym kraju, NIE MA TAKIEJ ILOŚCI MATERIAŁÓW (szyn, rozjazdów, elektroniki). Dwa miesiące temu maszynista rozpruł rozjazd w Psarach na CMK. Koszt 2,5 mln złotych. Termin dostawy nowego - końcówka roku 2024. Nie macie pojęcia o specyfice tej branży, wyłącznie teoretyzujecie. Bawi mnie to, że dacie się wciągać w tę polityczną gierkę i łykacie to jak młode pelikany. Podstawą na kolei jest doprowadzenie do prędkości drogowych 120 km/h na liniach lokalnych, a na magistralnych do zakresu 160-250 km/h. Najpierw zacznijmy uruchamiać wystarczającą ilość pociągów i zadbajmy o tabor. Przykład z Zakładu Południowego IC - nie ma żadnego nowego taboru. Na stanie jest 29 sztuk starych EU/P07 (z czego jeździ może 75%) i bodaj 22 EP09. Czym wy chcecie jeździć po tym KDP i szprychach? Nowego taboru nie dostaje się w kilka czy kilkanaście miesięcy. Trzeba najpierw ogarnąć ten kolejowy burdel w Polsce a dopiero później marzyć o jakichś tam szprychach KDP. CMK (z przedłużeniem do Trojmiasta) i Y wystarczy jako szkielet KDP. Reszta linii powinna być dowozem do nich, o przyzwoitych parametrach - 160-250 km/h.dink00 pisze: ↑27-06-2024 13:35To tak jakby ktoś z 17 lat temu stwierdził:BritneyKiller pisze: ↑26-06-2024 19:10Podkarpacie przede wszystkim ma bardzo dobrze utrzymaną infrastrukturę kolejową. Dodatkowo zaplanowany jest szereg modernizacji linii kolejowych z podwyższeniem prędkości drogowej do 120 km/h. Od zawsze powtarzałem, nawet tu, że żadne szprychy z PiSowskiego si-fi nie powstaną, bo w takim zakresie, w takim zakładanym czasie i w takich zakładanych parametrach - jest to po prostu niewykonalne. To jest bardzo prosta logika. Skupmy się na przywracaniu parametrów istniejących linii kolejowych do europejskich standardów, skupmy się na budowaniu dobrej i stabilnej oferty regionalnej, i skupmy się na prowadzeniu połączeń w taktach i z zadawalającą częstotliwością. Jak już to osiągniemy - zacznijmy inwestować w połączenia KDP.
"To jest bardzo prosta logika: skupmy się na łataniu i remontach dróg powiatowych, zadbajmy o parametry istniejących dróg krajowych by spełniały europejskie standardy, zbudujmy dobrą i stabilną ofertę przewozową PKSami, poremonutjmy trochę dworców PKS w mniejszych miejscowościach, a Polacy będą jeździć komunikacją międzymiastową dostosowaną do ich potrzeb. Jak już to osiągniemy - pomyślmy o autostradach i drogach szybkiego ruchu."
Generalnie CPK nie ma. to miał być Centralny Port KOMUNIKACYJNY. Ze szprychami przy CPL/Baranowie. Jak to ostanie założenie jest nieobowiązujące - projekt CPK jest nieobowiązujący.
Podyskutowaliśmy o szprychach, roztrząsając problem czy przez Tarnobrzeg czy przez Stalową, ale współwybraliśmy Platfortmę z przystawkami (52% w wyborach do Sejmu) i okazało się, że problemu nie ma, bo generalnie to się nie da i nasze dyskusje były o niczym. Do tego będziemy pomijani we wszselkich mozliwych inwestycjach, bo na mapie leżymy tam, gdzie leżymy. Fajnie, mogłoby się tylko pojawić pytanie o sens dokonwyanych przez nas wyborów. Ale czy się pojawi?
Re: Co się buduje w okolicy Tarnobrzega
Powinna powstać 5 gmina w powiecie tarnobrzeskim gmina wiejska Tarnobrzeg z miejscowościami Chmielów, Cygany, Jadachy, Stale, Jeziórko, Żupawa, Sokolniki, Furmany, Trześń, Dąbrowica, Siedleszczany bez miasta Tarnobrzeg - która liczyłaby ok. 13 tys. mieszkańców, aby integrować te tereny z miastem, aby wielka polityka nie omijała Tarnobrzega.
Re: Co się buduje w okolicy Tarnobrzega
https://www.rynekinfrastruktury.pl/wiad ... 92823.html
Równolegle do remontu torów, toczą się przygotowania do nowego śladu DK9. To jest również dla Tarnobrzega potencjalna wiekopomna inwestycja. A tej krawędzi peronowej nie odpuszczać, drodzy włodarze!
Równolegle do remontu torów, toczą się przygotowania do nowego śladu DK9. To jest również dla Tarnobrzega potencjalna wiekopomna inwestycja. A tej krawędzi peronowej nie odpuszczać, drodzy włodarze!
Re: Co się buduje w okolicy Tarnobrzega
Witam,
Posiada ktoś szczegółową mapkę tej obwodnicy Nowej Dęby ? Ciekawy jestem którędy dokładnie będzie szła i gdzie będą zjazdy z niej.
Posiada ktoś szczegółową mapkę tej obwodnicy Nowej Dęby ? Ciekawy jestem którędy dokładnie będzie szła i gdzie będą zjazdy z niej.
honey
- dominik267
- Posty: 739
- Rejestracja: 04-03-2014 01:20
Re: Co się buduje w okolicy Tarnobrzega
Proszę uprzejmie:
https://infonowadeba.pl/wp-content/uplo ... rianty.jpg
Nie mam pewności czy jest to najświeższa wersja.
https://infonowadeba.pl/wp-content/uplo ... rianty.jpg
Nie mam pewności czy jest to najświeższa wersja.
-
- Posty: 60
- Rejestracja: 15-06-2020 11:37
Re: Co się buduje w okolicy Tarnobrzega
zerkam na tę mapkę i o ile nowy przebieg DK9 ogarniam, bo to ten kolor niebieski/granatowy, to nowa obwodnica Nowej Dęby oznaczona jest kolorem zielonym? Tak przynajmniej wygląda, sądząc po miejscu , od którego ma się zaczynać, czyli tuż za Tarnowską Wolą.
Czy to oznacza, że obie nowe drogi będą przebiegać niemal równolegle na większej części swojej długości?
Czy to oznacza, że obie nowe drogi będą przebiegać niemal równolegle na większej części swojej długości?
- norweski_leśny
- Posty: 697
- Rejestracja: 16-07-2017 13:22
Re: Co się buduje w okolicy Tarnobrzega
Obecny przebieg drogi masz na czerwono.calineczka pisze: ↑27-09-2024 12:55zerkam na tę mapkę i o ile nowy przebieg DK9 ogarniam, bo to ten kolor niebieski/granatowy, to nowa obwodnica Nowej Dęby oznaczona jest kolorem zielonym? Tak przynajmniej wygląda, sądząc po miejscu , od którego ma się zaczynać, czyli tuż za Tarnowską Wolą.
Czy to oznacza, że obie nowe drogi będą przebiegać niemal równolegle na większej części swojej długości?
Wszystkie pozostałe kolorki to są warianty nowego śladu. Każdy z nich to obwodnica Nowej Dęby. Obwodnica Nowej Dęby=nowy ślad drogi 9.
Władze lokalne jak i mieszkańcy, lobbują za tym aby wybrany został wariant maksimum, czyli niebieski. Co przy decyzji o zmianie tej drogi z krajowej na ekspresową nie stanowi problemu pod względem finansowym.
Chociaż z drugiej strony nowa droga S9 ma się wpinać do S74 obok Tarnobrzega, zatem najbardziej prawdopodobny wariant to któryś z tych, które zaczynają się w okolicy Tarnowskiej Woli (czyli 6 bądź 7).
-
- Posty: 60
- Rejestracja: 15-06-2020 11:37
Re: Co się buduje w okolicy Tarnobrzega
dziękuję @norweski_leśny.
To teraz jeszcze proszę, niech mnie ktoś oświeci, bo nie rozumiem, po co ładować kasę w budowę obwodnicy N.D., skoro cały transport towarowy/tranzyt i tak poleci nową 9?
Rozumiem, że projekt, że 100 obwodnic itp., ale skoro nowa 9 i tak biegnie poza obszarami zabudowanymi, to przecież, przynajmniej dla mnie, nie ma sensu budować nawet łącznika spod Tarnowskiej, bo duże auta i tak będą jechać bezpośrednio po niej .
Ale może ja się nie znam?
Patrzę na to jako laik, chociaż żywo zainteresowany tematem, bo korzystający z tej trasy dość regularnie, jednak tylko osobówką.
Czasem mam wrażenie, ze żyjemy w jakimś matrixie
To teraz jeszcze proszę, niech mnie ktoś oświeci, bo nie rozumiem, po co ładować kasę w budowę obwodnicy N.D., skoro cały transport towarowy/tranzyt i tak poleci nową 9?
Rozumiem, że projekt, że 100 obwodnic itp., ale skoro nowa 9 i tak biegnie poza obszarami zabudowanymi, to przecież, przynajmniej dla mnie, nie ma sensu budować nawet łącznika spod Tarnowskiej, bo duże auta i tak będą jechać bezpośrednio po niej .
Ale może ja się nie znam?
Patrzę na to jako laik, chociaż żywo zainteresowany tematem, bo korzystający z tej trasy dość regularnie, jednak tylko osobówką.
Czasem mam wrażenie, ze żyjemy w jakimś matrixie
Re: Co się buduje w okolicy Tarnobrzega
Obwodnice Nowej Dęby i Kolbuszowej będą częścią nowej DK9.