Nowy rozkład PKP

Poszukujesz transportu dla siebie lub jakiejś paczki? Jedziesz w trase i chcesz zabrać kogoś ze sobą dla towarzystwa? To doskonałe miejsce dla takich propozycji.
olekko
Posty: 1729
Rejestracja: 25-05-2005 19:13

Re: Nowy rozkład PKP

Post autor: olekko » 04-12-2021 16:24

BritneyKiller, wypowiadasz się w wątku od lat - może wiesz i odpowiesz na moje pytanie z poprzedniej strony, gdzie miałby powstać przystanek Tarnobrzeg Olszynka?

megi68
Posty: 46
Rejestracja: 28-09-2021 10:15

Re: Nowy rozkład PKP

Post autor: megi68 » 04-12-2021 17:09

BritneyKiller pisze:
04-12-2021 16:08
Nie ma tu żadnego związku ze szprychą. Jest to odcinek LK 25 Łódź Kaliska - Dębica, który był otwarty w roku 1885. Przewozy pasażerskie zostały tam zawieszone w roku 2009 - na odcinku Skarżysko Kamienna - Tomaszów Mazowiecki. Łódzkie w 2012 reaktywowało połączenia z Tomaszowa Mazowieckiego do Opoczna i od tego też momentu było polityczne parcie na rewitalizację linii i reaktywację przewozów pasażerskich, od Opoczna przez Końskie do Skarżyska. Podążając tym tokiem rozumowania to każdą modernizację linii kolejowych można podciągnąć pod ewentualną szprychę. Budowa CPK miała gwarantować budowę nowych linii o długości 1600 km.

https://www.bazakolejowa.pl/index.php?d ... o=przebieg
Wydaje mi sie jednak ze nie masz racji czytając o przebiegu tego odcinka.

https://echodnia.eu/swietokrzyskie/szpr ... 1-14804040

Ale nie jestem az taka znawczynią.W każdym razie ma to tez związek z dalsza częścią trasy szprychy 6 .Jak wiadomo pociągi będą sie na niej zatrzymywać wyłącznie w Ostrowcu Sw., Stalowej Woli i Rzeszowie .Co prawda byly rozmowy aby przebiegała tez przez przynajmniej granice Tarnobrzega ale z tego co wiem odstapiono od tego bo i tak pociagi nie zatrzymywaly by sie na tej stacji bo to będzie pociąg szybki z jak najmniejsza liczba przystankow.Ale modernizacja dworca w Tarnobrzegu jak najbardziej by sie przydala bo bedzie to stacja z ktorej właśnie do Stalowej Woli gdzie będzia sie zatrzymywały pociągi szprych trzeba sie szybko dostac.
Trafiłam tez na takie oto opije na jednym z portali.....
cytaty....kozyra
2 czerwca 2020, 11:35

Budowa tej szprychy ma za zadanie szybkie połączenie kolejowe Podkarpacia z Centralnym Portem Komunikacyjnym i dworce,przystanki na tej szprysze będą dość odlegle od siebie.I jeśli chodzi o nasz rejon to będą to dworce w ,Rzeszowie, Stalowej Woli ,Ostrowcu Św, Radom,Warka,Grójec .itd a Nisko,Sandomierz ,Tarnobrzeg lokalna komunikacja maja dotrzeć do dworca Stalowa Wola aby jechać dalej .Czy to jasne?Inaczej byłaby to zwykła linia kolejowa a nie o to chodzi.Także ta koncepcja jest bezprzedmiotowa.I juz wiecie wszystko .Taka będzie odpowiedz ?
G
Gość
2 czerwca 2020, 11:10

Ja juz słyszałem opinie ze łatwiej i taniej jest tak jak w Stalowej Woli wybudowano przystanek kolejowy Stalowa Wola Charzewice Park odnośnie połączenia Rzeszów - Lublin z pominięciem Stalowa Wola Rozwadów wybudowanie nowej stacji w Tarnobrzegu gdzieś w okolicy ul .Sobowskiej .To tez Tarnobrzeg wiec będzie na trasie .:)Wystarczy tak jak w Stalowej Woli połączyć to komunikacja miejska i tyle.Wiec raczej nie liczyłbym na milionowe zwiększenie kosztów,budowę nowych linii i dworców kiedy nie ma na remont starych, tylko dlatego ze Tarnobrzegowi sie tak zachciało.A Stalowa Wola i Nisko to popiera bo wie ze i tak nic z tego nie będzie.
P
Pawel Kotowski
1 czerwca 2020, 22:12

jak wiadomo inewstycje w infrastrukture dzialaja pobudzajaco na miasta ale mimo plusow zastanowmy sie czy jest sens budowy nowej nitki wzdłóż 79 by stworzyc stacje sandomierz rynek???nie prosciej jednak wykorzystac stary most kolejowy i rozbudowac istniejaca stacje pkp ???mniej pracy a efekt korzysci taki sam !!!

BritneyKiller
Posty: 79
Rejestracja: 07-05-2005 12:38

Re: Nowy rozkład PKP

Post autor: BritneyKiller » 04-12-2021 18:31

olekko pisze:
04-12-2021 16:24
BritneyKiller, wypowiadasz się w wątku od lat - może wiesz i odpowiesz na moje pytanie z poprzedniej strony, gdzie miałby powstać przystanek Tarnobrzeg Olszynka?
Niestety, nie mam wiedzy, gdzie miałby ten przystanek być zlokalizowany.
megi68 pisze:
04-12-2021 17:09
BritneyKiller pisze:
04-12-2021 16:08
Nie ma tu żadnego związku ze szprychą. Jest to odcinek LK 25 Łódź Kaliska - Dębica, który był otwarty w roku 1885. Przewozy pasażerskie zostały tam zawieszone w roku 2009 - na odcinku Skarżysko Kamienna - Tomaszów Mazowiecki. Łódzkie w 2012 reaktywowało połączenia z Tomaszowa Mazowieckiego do Opoczna i od tego też momentu było polityczne parcie na rewitalizację linii i reaktywację przewozów pasażerskich, od Opoczna przez Końskie do Skarżyska. Podążając tym tokiem rozumowania to każdą modernizację linii kolejowych można podciągnąć pod ewentualną szprychę. Budowa CPK miała gwarantować budowę nowych linii o długości 1600 km.

https://www.bazakolejowa.pl/index.php?d ... o=przebieg
Wydaje mi sie jednak ze nie masz racji czytając o przebiegu tego odcinka.

https://echodnia.eu/swietokrzyskie/szpr ... 1-14804040

Ale nie jestem az taka znawczynią.W każdym razie ma to tez związek z dalsza częścią trasy szprychy 6 .Jak wiadomo pociągi będą sie na niej zatrzymywać wyłącznie w Ostrowcu Sw., Stalowej Woli i Rzeszowie .Co prawda byly rozmowy aby przebiegała tez przez przynajmniej granice Tarnobrzega ale z tego co wiem odstapiono od tego bo i tak pociagi nie zatrzymywaly by sie na tej stacji bo to będzie pociąg szybki z jak najmniejsza liczba przystankow.Ale modernizacja dworca w Tarnobrzegu jak najbardziej by sie przydala bo bedzie to stacja z ktorej właśnie do Stalowej Woli gdzie będzia sie zatrzymywały pociągi szprych trzeba sie szybko dostac.
Trafiłam tez na takie oto opije na jednym z portali.....
cytaty....kozyra
2 czerwca 2020, 11:35

Budowa tej szprychy ma za zadanie szybkie połączenie kolejowe Podkarpacia z Centralnym Portem Komunikacyjnym i dworce,przystanki na tej szprysze będą dość odlegle od siebie.I jeśli chodzi o nasz rejon to będą to dworce w ,Rzeszowie, Stalowej Woli ,Ostrowcu Św, Radom,Warka,Grójec .itd a Nisko,Sandomierz ,Tarnobrzeg lokalna komunikacja maja dotrzeć do dworca Stalowa Wola aby jechać dalej .Czy to jasne?Inaczej byłaby to zwykła linia kolejowa a nie o to chodzi.Także ta koncepcja jest bezprzedmiotowa.I juz wiecie wszystko .Taka będzie odpowiedz ?
G
Gość
2 czerwca 2020, 11:10

Ja juz słyszałem opinie ze łatwiej i taniej jest tak jak w Stalowej Woli wybudowano przystanek kolejowy Stalowa Wola Charzewice Park odnośnie połączenia Rzeszów - Lublin z pominięciem Stalowa Wola Rozwadów wybudowanie nowej stacji w Tarnobrzegu gdzieś w okolicy ul .Sobowskiej .To tez Tarnobrzeg wiec będzie na trasie .:)Wystarczy tak jak w Stalowej Woli połączyć to komunikacja miejska i tyle.Wiec raczej nie liczyłbym na milionowe zwiększenie kosztów,budowę nowych linii i dworców kiedy nie ma na remont starych, tylko dlatego ze Tarnobrzegowi sie tak zachciało.A Stalowa Wola i Nisko to popiera bo wie ze i tak nic z tego nie będzie.
P
Pawel Kotowski
1 czerwca 2020, 22:12

jak wiadomo inewstycje w infrastrukture dzialaja pobudzajaco na miasta ale mimo plusow zastanowmy sie czy jest sens budowy nowej nitki wzdłóż 79 by stworzyc stacje sandomierz rynek???nie prosciej jednak wykorzystac stary most kolejowy i rozbudowac istniejaca stacje pkp ???mniej pracy a efekt korzysci taki sam !!!
Absolutnie nie ma najmniejszego sensu, żeby toczyć dalej dyskusję, czy to jest część szprychy, czy nie. Choćby nawet z dwóch prostych powodów. Pierwszy - szprychy zakładały prowadzenie pociągów z prędkością handlową pomiędzy 160 a 230 km/h - taka namiastka polskiej Kolei Dużych Prędkości. Tymczasem - odcinek, który został przytoczony przez Ciebie to parodia modernizacji, z utrzymaniem prędkości handlowej na poziomie 80 km/h. Nawet obecny remont LK25 Sandomierz - Ostrowiec - Skarżysko, zakłada tylko częściowe prowadzenie pociągów z prędkością 120 km/h. Reszta trasy to prędkość 80-100 km/h ze względu na ukształtowanie terenu. Aby móc podnieść prędkość do tej zakładanej, należałoby częściowo zmienić przebieg tych linii ze względu na uwarunkowania geograficzne, wyprostować łuki, zmienić układ geometryczny toru, zlikwidować skrzyżowania kolizyjne w poziomie toru, zmodernizować sieć trakcyjną wraz z budową nowych zasilających podstacji trakcyjnych, wymienić podtorze i dostosować szyny do wymaganej prędkości. I to taki typowy "must have". To wymaga wielu lat przygotowań, opracowań, dokumentacji, specjalistów, wykonawców, podwykonawców, maszyn, materiału i przede wszystkim - wysiedleń i wywłaszczeń na bardzo dużą skalę. I nie da się tego zorganizować w ciągu 13 lat.
Drugi - brak sieci trakcyjnej na przytoczonym przez Ciebie odcinku. Narodowi przewoźnicy nie mają taboru, żeby w tej chwili poruszać się po szlakach niezelektryfikowanych i nie ma żadnej takiej perspektywy zakupowej na najbliższe lata. PKP InterCity posiada 10 lokomotyw spalinowych Gama, które mają sprzęg do ogrzewania wagonów. Są to lokomotywy SU160. Wynajmowanych jest kilka Nurków od Czechów, żeby mieć minimalną rezerwę taborową. A żeby zelektryfikować problematyczne odcinki, należałoby pochylić się nad opisanym przeze mnie pierwszym powodem, dla którego owe szprychy nie powstaną.
Jest mnóstwo informacji w sieci na temat inwestycji kolejowych. Polecam lekturę Forum Polskich Wieżowców. Nawet dla laika informacje tam wypisane będą naprawdę bardzo klarowne i zobrazują brak możliwości wykonania szprych CPK w zakresie stworzonym przez wizjonerów z Ministerstwa Infrastruktury.
Już nawet nie chce mi się wspominać o tym, że PiS rządzić wiecznie nie będzie, a jak będzie - patrz na elektrownię w Ostrołęce.

megi68
Posty: 46
Rejestracja: 28-09-2021 10:15

Re: Nowy rozkład PKP

Post autor: megi68 » 04-12-2021 18:46

Dziękuję za wyjaśnienie.

olekko
Posty: 1729
Rejestracja: 25-05-2005 19:13

Re: Nowy rozkład PKP

Post autor: olekko » 04-12-2021 19:48

Trochę zbaczamy z tematu, ale dodam swoje trzy grosze: mam wrażenie że w ramach CPK powstanie to co ma powstać dla swoich: połączenie Stalowej Woli z Rzeszowem zostanie wybudowane w świetnym standardzie, podobnie Zamość przybliży się do Lublina. No i może faktycznie, dla Stalowej Woli, żeby mieć lepsze połączenie z centrum kraju, wybudowana będzie linia Zbydniów-Stary Garbów. A Stalowa Wola i Zamość to jedne z największych miast, w których prezydent związany jest z partią rządzącą.

djkynek
Posty: 153
Rejestracja: 18-03-2005 18:20

Re: Nowy rozkład PKP

Post autor: djkynek » 04-12-2021 20:40

olekko nie jaraj się, serio cieszmy się, że elektrycznym do Rzeszowa od 12. grudnia, i to by było na tyle. CPK, szprychy to temat, na który szkoda palców i klawiatury, nic nie powstanie, tylko troche kolegów królika zarobi

bobtga
Posty: 168
Rejestracja: 16-11-2013 18:05

Re: Nowy rozkład PKP

Post autor: bobtga » 05-12-2021 08:49

Dokładnie, szprychy powstaną jak elektrownia w Ostrołęce.

TSS
Posty: 919
Rejestracja: 21-05-2020 11:45

Re: Nowy rozkład PKP

Post autor: TSS » 05-12-2021 09:13

Nie zmienia to faktu, że tarnobrzeski dworzec PKP i jego otoczenie, jest w tragicznym stanie, stwarzającym zagrożenie dla ludzi, a miasto zamiast coś z tym robić, twierdzi, że to nie ich teren i rozkłada ręce, zamiast naciskać na właściciela. Działanie wyczekujące jest działaniem na szkodę mieszańców Tarnobrzega.

George_WW
Posty: 67
Rejestracja: 26-12-2019 09:06

Re: Nowy rozkład PKP

Post autor: George_WW » 05-12-2021 10:08

TSS ja akurat widziałem wypowiedź Prezydenta gdzie mówił że rozmawia z posłami w tym temacie. Co Ty myślisz że Prezydent pojedzie pod siedzibę PKP i będzie manifestacje urządzał ? Tak się dzisiaj spraw nie załatwia. Podobnie jak w biznesie potrzeba spokoju i rozmów. Daj ludziom chwile popracować. Jak widać na inne efekty trzeba trochę czasu a są rezultaty. Nie siej tutaj demagogii i polityki.
Najłatwiej krzyczeć na forum dajcie już teraz natychmiast. Zobacz realnie ile zrobili poprzednicy a ile jest zrobione teraz ?
Mam świadomość że przemawia prze Ciebie ogólna niechęć do obecnego włodarza ( z pewnością przez pryzmat własnych korzyści ) ale bądź chociaż minimum uczciwy w swojej ocenie.

Serio
Posty: 606
Rejestracja: 16-12-2020 20:47

Re: Nowy rozkład PKP

Post autor: Serio » 05-12-2021 12:39

George_WW pisze:
05-12-2021 10:08
TSS ja akurat widziałem wypowiedź Prezydenta gdzie mówił że rozmawia z posłami w tym temacie. Co Ty myślisz że Prezydent pojedzie pod siedzibę PKP i będzie manifestacje urządzał ? Tak się dzisiaj spraw nie załatwia. Podobnie jak w biznesie potrzeba spokoju i rozmów. Daj ludziom chwile popracować. Jak widać na inne efekty trzeba trochę czasu a są rezultaty. Nie siej tutaj demagogii i polityki.
Najłatwiej krzyczeć na forum dajcie już teraz natychmiast. Zobacz realnie ile zrobili poprzednicy a ile jest zrobione teraz ?
Mam świadomość że przemawia prze Ciebie ogólna niechęć do obecnego włodarza ( z pewnością przez pryzmat własnych korzyści ) ale bądź chociaż minimum uczciwy w swojej ocenie.
Chętnie posłucham tej wypowiedzi. Prawda jest taka , że nic nie zrobił przez 3 lata w sprawie dworca PKP, co potwierdza PKP w odpowiedzi na zapytanie dra Witolda Zycha. Nie musi chodzić pod budynek PKP,jego nie było stać nawet na napisanie pisma w tej sprawie nie mówiąc o spotkaniu z władzami PKP. Tak potrzeba rozmów. Na szczęście są inni którzy sprawy nie odpuszczają. Oprócz posła Konfederacji także poseł PiS napisał interpelację w tej sprawie. Jeśli dworzec PKP zostanie wprowadzony do programu remontu PKP, to nie będzie to zasługą naszego prezydenta. Inna sprawa to Centrum Komunikacyjne, tu może i powinien coś zrobić, chociażby przejąc za darmo teren wokół dworca, prawie 1 ha, ale on nawet nie kiwnął palcem w tej sprawie. To ty nie siej tutaj demagogii i polityki, bo nie masz argumentów. Dowody na bezczynność i nieudolność prezydenta w tej sprawie są jednoznaczne.
Re: Nowy rozkład PKP
Nieprzeczytany post autor: admin » 16-10-2021 11:

BritneyKiller
Posty: 79
Rejestracja: 07-05-2005 12:38

Re: Nowy rozkład PKP

Post autor: BritneyKiller » 05-12-2021 15:00

Bez wątpienia dworzec kolejowy w Tarnobrzegu jest potrzebny. Jednak - należałoby zastanowić się, czy dotychczasowy budek jest potrzebny do pełnienia tej funkcji. Przez ostatnie 20 lat bardzo dynamicznie zmienia się model podróżowania i obsługa sprzedażowa osób korzystających z kolei. Przy obecnym ruchu, bez praktycznie zerowej komunikacji międzyregionalnej, kasy biletowe nie są potrzebne, i obawiam się, że nikt nie podejmie się ryzyka ich utworzenia - nawet w charakterze ajencyjnym. Wystarczyłyby 2 biletomaty i całkowicie zaspokoiłyby potrzeby korzystających z kolei. Nowoczesne dworce to dworce intermodalne, pełniące funkcję dworca kolejowego, autobusowego i pasażu handlowego. Tarnobrzeski budynek dworcowy, z uwagi na swój charakter, raczej tej funkcji nie spełni. Najlepszym przykładem jest krakowski dworzec główny, gdzie całkowicie zrezygnowano z budynku przy placu Jeziorańskiego, na rzecz niemalże dodatkowej galerii handlowej pod peronami. Uważam, że najlepszym model dworca kolejowego obecnie byłby taki odpowiednik dworca w Sędziszowie Małopolskim. Istniejący budynek bezwzględnie powinien zostać przekazany Miastu, należałoby go wyremontować i zastanowić się nad jego funkcją - być może wynajem pod biura, usługi medyczne, zakłady usługowe. Nowy budek powinien znajdować się na placu obok nastawni wykonawczej, przy rampie rozładowczej - w miejscu obecnych magazynów. Tam też powinien znajdować się plac dworca autobusowego i przystanek końcowy/początkowy komunikacji miejskiej. Taki układ komunikacyjny w mieście mocno zastymulowałby okolicę a dotychczasowy budynek na pewno nie stałby pusty. Plusem byłaby również dostępność komunikacyjna, wynikająca z przebiegu budowanej obwodnicy.
Załączniki
sędzisów.jpg
sędzisów.jpg (72.25 KiB) Przejrzano 8986 razy

Awatar użytkownika
norweski_leśny
Posty: 677
Rejestracja: 16-07-2017 13:22

Re: Nowy rozkład PKP

Post autor: norweski_leśny » 05-12-2021 15:18

Odnośnie tego przystanku nowego. Prawdopodobnie miałoby to byc na Sobowie, na wysokości ulicy Olszowej, która przekracza tory, już po ich rozwidleniu od głównej stacji w Sobowie. Natomiast gwarancję na to daje tak w 90%.

TSS
Posty: 919
Rejestracja: 21-05-2020 11:45

Re: Nowy rozkład PKP

Post autor: TSS » 05-12-2021 21:07

George_WW pisze:
05-12-2021 10:08
TSS ja akurat widziałem wypowiedź Prezydenta gdzie mówił że rozmawia z posłami w tym temacie. Co Ty myślisz że Prezydent pojedzie pod siedzibę PKP i będzie manifestacje urządzał ? Tak się dzisiaj spraw nie załatwia. Podobnie jak w biznesie potrzeba spokoju i rozmów. Daj ludziom chwile popracować. Jak widać na inne efekty trzeba trochę czasu a są rezultaty. Nie siej tutaj demagogii i polityki.
Najłatwiej krzyczeć na forum dajcie już teraz natychmiast. Zobacz realnie ile zrobili poprzednicy a ile jest zrobione teraz ?
Mam świadomość że przemawia prze Ciebie ogólna niechęć do obecnego włodarza ( z pewnością przez pryzmat własnych korzyści ) ale bądź chociaż minimum uczciwy w swojej ocenie.
jeśli jest to prawda, że prezydent rozmawiał z posłami to jest OK, natomiast jeżeli kolejny chwyt propagandowy to odpowiedz sobie sam....

Dlaczego do tej pory nie podjęli żadnych rozmów z PKP, w pierwszym rzucie Polskiego Ładu mogli zgłosić wspólny projekt z PKP dot. remontu dworca i zagospodarowania terenu w jego okolicy ?

Poprzednicy to już historia, obecny bez pożyczki, którą spłacamy teraz w zawyżonych opłatach - też za wiele nie zrobiłby


Nie mam nic do obecnego prezydenta, tylko denerwują mnie jego niektóre decyzje np. brak działań odnośnie dworca, zgłaszanie tych samych projektów do różnych programów, nie czekając na rozstrzygnięcia, a rezygnacja z 8 mln to już jest cios poniżej pasa.


Piszesz o korzyściach? tak, remont dworca i otoczenia spowoduje, że nie zwichnę sobie nogi lub jej nie złamię, bo ja w przeciwieństwie do ciebie korzystam z tego dworca częściej niż ty!!! I codziennie mijam wiele tych samych twarzy, które tak jak ja chcemy tylko godnych warunków.

TSS
Posty: 919
Rejestracja: 21-05-2020 11:45

Re: Nowy rozkład PKP

Post autor: TSS » 05-12-2021 21:10

BritneyKiller taka buda to dobra na stacji Tarnobrzeg - Olszynka

greq19
Posty: 46
Rejestracja: 23-10-2014 13:14

Re: Nowy rozkład PKP

Post autor: greq19 » 09-12-2021 16:07

Pociągiem elektrycznym trasą Ocice - Rzeszów
Elektryfikacja jednotorowej trasy Ocice – Rzeszów umożliwia zwiększenie oferty dla podróżnych. W nowym rozkładzie jazdy 2021/2022 na trasie przewidziano więcej pociągów dalekobieżnych i regionalnych, min. do Stalowej Woli Południe oraz do Warszawy i Szczecina. Wśród ok.35 połączeń są też aglomeracyjne relacji Rzeszów Główny – Kolbuszowa – Rzeszów Główny, które zaplanowano od stycznia 2022 r. Pociąg Intercity z Rzeszowa do Szczecina, zamiast przez Przeworsk, Nową Sarzynę, pojedzie krótszą, zelektryfikowaną trasą przez Kolbuszową, Tarnobrzeg.
Szkoda, że PKA nie obejmuje stacji Tarnobrzeg.

https://www.plk-sa.pl/o-spolce/biuro-pr ... eszow-6455
G.K.

olekko
Posty: 1729
Rejestracja: 25-05-2005 19:13

Re: Nowy rozkład PKP

Post autor: olekko » 12-02-2022 22:04

W zasadzie nic nowego, ale warto zostawić:
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosc ... 06667.html
To kolejna wpadka projektu PKA. Jest ich niestety więcej. Niezrozumiałe jest np. to, że aglomeracyjne pociągi nie dojeżdżają do rozbudowanej niedawno stacji w sporym Jarosławiu, ale kończą bieg w Przeworsku. Tak samo zaskakujące jest kończenie biegu pociągów PKA w niewielkiej Kolbuszowej a nie w Tarnobrzegu. Co więcej – pociągi PKA niemal nie kursują w weekendy: cały nowoczesny tabor, kupiony dla projektu PKA, po prostu okupuje wtedy tory postojowe w Rzeszowie i Przeworsku, a po Podkarpaciu kursują wtedy starsze pociągi.

olekko
Posty: 1729
Rejestracja: 25-05-2005 19:13

Re: Nowy rozkład PKP

Post autor: olekko » 17-02-2022 22:37

I znowu nic nowego, ale warto zostawić. Aż 3 razy w tej tabelce wymieniony jest Tarnobrzeg. Perspektywiczne to nasze miasto ;)

https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosc ... 06740.html

Dawid_tbg
Posty: 616
Rejestracja: 13-06-2004 02:07

Re: Nowy rozkład PKP

Post autor: Dawid_tbg » 17-02-2022 22:51

Wszystko fajnie tylko to perspektywa 2030, ale takie zapóźnienia które są u nas nie łatwo nadrobić. Paradoksalnie powinniśmy się cieszyć z parcia Mielca na kolej ( a że plecy mają spore ;)) to i finansowanie będzie. Z jednej strony już się otworzyli na Dębice, z drugiej strony nie ma innego wyjścia jak nasze skromne miasto. Dodatkowo Kielce przez Staszów, kiedyś były takie połączenia więc warto reaktywować. Perspektywa ciekawa, do tego czasu mam wielką nadzieję dworzec będzie już odnowiony i będzie pełnił swoją funkcję. Coraz więcej wskazuje na to że 2023 i remont jak najbardziej realny.

olekko
Posty: 1729
Rejestracja: 25-05-2005 19:13

Re: Nowy rozkład PKP

Post autor: olekko » 12-08-2022 01:51

Kolejowe plotki mówią, że od nowego rozkładu jazdy przez Tarnobrzeg pojedzie IC Kochanowski. Obecnie jeździ przez Leżajsk i Stalową Wolę Rozwadów, a obsługiwany jest "polskim pendolino".

Dawid_tbg
Posty: 616
Rejestracja: 13-06-2004 02:07

Re: Nowy rozkład PKP

Post autor: Dawid_tbg » 12-08-2022 10:46

olekko pisze:
12-08-2022 01:51
Kolejowe plotki mówią, że od nowego rozkładu jazdy przez Tarnobrzeg pojedzie IC Kochanowski. Obecnie jeździ przez Leżajsk i Stalową Wolę Rozwadów, a obsługiwany jest "polskim pendolino".
A dalej po tej samej trasie tj. Lublin - Warszawa - Toruń - Bydgoszcz?

ODPOWIEDZ