
Nowy rozkład PKP
Re: Nowy rozkład PKP
Popatrzcie jak może wyglądać dworzec i otoczenie w tylko nieznacznie większym mieście niż nasze Biała Podlaska, również zabytkowy, perony, przejście pod torami, wiaty na całej długości i do tego ładny budynek. Można 

- Załączniki
-
- IMG_20230310_135457.jpg (422.72 KiB) Przejrzano 1031 razy
Re: Nowy rozkład PKP
Pytanie z innej beczki: ktoś się orientuje, dlaczego ostatnio cały czas w Tarnobrzegu widzę regionalne pociągi spalinowe, a nie elektryczne? Przecież wszystkie linie w okolicy już zelektryfikowane. W zeszłym roku zdarzały się stare, bo stare, ale jednak elektryczne EN57, a teraz za każdym razem widzę powrót do czasów sprzed 2022: SA134/135.
Re: Nowy rozkład PKP
Jeżeli władze Tarnobrzega nie przypilnują tematu i nie wymogą na PKP to będzie dziadostwo - pisałem kiedyś, że perony powinny być w całości zadaszone, otoczenie zrobione w sposób funkcjonalny, do tego przejścia podziemne pod torami, żeby ludzie nie musieli ryzykować życia skracając drogę na os. Mokrzyszów lub do przyszłego parku po drugiej stronie (w Mielcu się dało). Władze miasta muszą interweniować aby nie było taniego badziewia ze strony PKP, bo następnego remontu - my już nie dożyjemy. Zrobić coś raz, dobrze, coś nowoczesnego funkcjonalnego i dostosowanego do bezpieczeństwa użytkowników. Opowiadanie, że to jest wewnętrzna sprawa PKP jest pokrętne i dla niepełnosprawnych umysłowo, ja tego nie kupuje.
Re: Nowy rozkład PKP
Tymczasem, od najbliższej niedzieli (jak zwykle, marcowa korekta rozkładu) pociągi z/do Warszawy, dzięki większej prędkości na linii Warszawa-Lublin, pojadą z/do Tarnobrzega nawet o ponad 20 minut krócej.
Re: Nowy rozkład PKP
Brakuje więcej składów Regio do Rzeszowa.
Re: Nowy rozkład PKP
Ja się orientuję. Problem nazywa się zarządzanie taborem. W rzeszowskim oddziale polregio osoby za to odpowiedzialne mają *ocenzurowano*. Jest chroniczny brak EZT, które mogą wyjeżdzać poza obszar PKA. Awarie, wyłączenia po wypadkach, planowe przeglądy. Nagle okazuje się, że trzeba 4 EZT skierować na P4 czy P5- pełne zaskoczenie. Dlatego jezdzimy po drutem dieslami. W dodatku Lublin przejął czasowo obsługę wszystkich pociągów Rz- Lu -Rz, bo Rzeszów musiał swoje wszystkie diesle skierowac do obsługi na terenie województwa.olekko pisze: ↑10-03-2023 14:16Pytanie z innej beczki: ktoś się orientuje, dlaczego ostatnio cały czas w Tarnobrzegu widzę regionalne pociągi spalinowe, a nie elektryczne? Przecież wszystkie linie w okolicy już zelektryfikowane. W zeszłym roku zdarzały się stare, bo stare, ale jednak elektryczne EN57, a teraz za każdym razem widzę powrót do czasów sprzed 2022: SA134/135.
//olekko: na, uzasadnioną, prośbę Zgłaszającego, ocenzurowałem co mają pewne osoby
Re: Nowy rozkład PKP
Co jeszcze istotne w kontekście kolejowej marginalizacji Tarnobrzega, podnoszono argument, że mało kto według danych z tarnobrzeskiej stacji korzysta. Cóż, według danych. Nadal jest tak, że cena biletu ze Stalowej Woli Rozwadów do Rzeszowa (przez Tarnobrzeg) jest niższa niż z Tarnobrzega do Rzeszowa, więc oczywiście w systemach informatycznych taki tarnobrzeski podróżny liczony jest jako podróżny stalowowolski (mowa o Polregio). Słyszałem, że od niedawna konduktorzy mają zakaz wystawiania takich (tańszych!) biletów, ale przez internet nadal można je kupić.