Zmiany kadrowe: czas na prawdę
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
Dzięki, ale zupełnie przegapiłem ten moment.Chyba tylko o rok może dwa, bo tym prezesem został na początku kadencji PDB?
A jesli wiadomo, to czy sam zrezygnował czy się go pozbyli? Może nie dał rady?
A jesli wiadomo, to czy sam zrezygnował czy się go pozbyli? Może nie dał rady?
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
Sam zrezygnował, bo był niezły misz masz po poprzedniku, przejął młody, zdolny i rozwojowy człowiek - mówię tak, bo ma budować największy blok w mieście.
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
No i mamy ogłoszenie:
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji im. Alfreda Freyera, ul. Niepodległości 2, 39-400 Tarnobrzeg
1. Wymagania niezbędne:
a. obywatelstwo polskie;
b. wykształcenie wyższe;
c. kierunek (specjalność): z zakresu wychowania fizycznego, turystyki i rekreacji, zarządzania, ekonomii;
d. staż pracy, doświadczenie zawodowe : minimum 5 lat;
e. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
f. nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
g. niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
h. nieposzlakowana opinia;
2. Wymagania dodatkowe:
a. znajomość przepisów prawnych:
- ustawy o samorządzie: gminnym, powiatowym,
- Kodeksu pracy,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy prawo zamówień publicznych,
- ustawy o rachunkowości,
- ustawy o gospodarce komunalnej,
- ustawy o sporcie,
- ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych;
b. mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej na podobnym stanowisku pracy;
c. mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym;
d. mile widziane doświadczenie zawodowe związane z organizacją imprez sportowych, w tym dla dzieci i młodzieży;
e. umiejętności organizacyjno – menedżerskie;
f. umiejętność sprawnej organizacji pracy i kierowania zespołem;
g. umiejętność wystąpień publicznych, prowadzenia spotkań, prezentacji i negocjacji;
h. mile widziane dodatkowe kwalifikacje i umiejętności, które mogłyby przyczynić się do podniesienia jakości pracy na ww. stanowisku;
i. predyspozycje osobowościowe: wysoka kultura osobista, komunikatywność, sumienność, obowiązkowość, uczciwość, odpowiedzialność, dyspozycyjność, odporność na sytuacje stresowe;
j. obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office;
3. Stanowisko może/nie może* być zajmowane przez cudzoziemca
4. Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku pracy:
a. kierowanie bieżącą działalnością Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, a w szczególności ustalanie rocznego planu działalności oraz rocznego planu finansowego i ich realizacja;
b. odpowiedzialność za prawidłowe prowadzenie gospodarki finansowej oraz udzielanie zamówień publicznych;
c. reprezentowanie jednostki na zewnątrz;
d. prowadzenie polityki kadrowej, w tym podejmowanie decyzji w zakresie zatrudniania, zwalniania, ustalania wynagrodzeń i awansowania pracowników;
e. sprawowanie nadzoru i kontroli nad prawidłowością realizacji zadań przez podległych pracowników;
f. zarządzanie oraz efektywne gospodarowanie powierzonymi obiektami, urządzeniami sportowymi i terenami rekreacyjno-sportowymi oraz utrzymywanie ich we właściwym stanie technicznym;
g. koordynacja życia sportowego i działalności rekreacyjno-sportowej w mieście, ustalanie miejskiego kalendarza imprez sportowo-rekreacyjnych i czuwanie nad jego realizacją;
h. współpraca ze szkołami, instytucjami, organizacjami i stowarzyszeniami działającymi na rzecz sportu, rekreacji i turystyki, organizowanie i koordynowanie sportowego współzawodnictwa międzyszkolnego na terenie miasta;
i. tworzenie warunków uczestnictwa w życiu sportowo-rekreacyjnym osobom niepełnosprawnym;
j. zapewnienie wykwalifikowanej kadry trenersko-instruktorskiej do prowadzenia zajęć i imprez sportowo -rekreacyjnych;
k. podejmowanie działań zmierzających do rozbudowy bazy sportowej Tarnobrzega;
l. opracowywanie projektów potrzeb w zakresie inwestycji i remontów miejskich obiektów sportowych i rekreacyjnych, szkoleniowych, informacyjnych i organizacji wypoczynku;
m. wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla kompetencji dyrektora przepisami ustaw, uchwałami Rady Miasta Tarnobrzega, na podstawie upoważnień Prezydenta Miasta Tarnobrzega.
5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
zakres obowiązków pracowniczych na kierowniczym stanowisku urzędniczym dotyczy wykonywania czynności o charakterze biurowym, jak również kierowania zespołem pracowników, podejmowania decyzji o charakterze organizacyjnym i zarządczym. Wykonywanie obowiązków służbowych wymaga pracy z wykorzystaniem sprzętu komputerowego, znajomości programu operacyjnego Windows, a także pakietów MS Office.
6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Tarnobrzega w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy/ wyższy* niż 6 %.
7. Wymagane dokumenty:
a. podpisane podanie o pracę z danymi do kontaktu;
b. podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór dostępny na stronie www.tarnobrzeg.eobip.pl);
c. podpisane oświadczenie (wzór dostępny na stronie: www.tarnobrzeg.eobip.pl) o:
braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
braku ukarania zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
posiadanym obywatelstwie,
posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
nieposzlakowanej opinii;
d. podpisane oświadczenie (wzór dostępny na stronie: www.tarnobrzeg.eobip.pl) o:
zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych i wyrażeniu zgody kandydata na przetwarzanie danych osobowych;
e. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia (o ile jest to niezbędne do wykonywania pracy);
f. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego (o ile w ogłoszeniu wymagane jest doświadczenie zawodowe);
g. kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe (o ile jest to niezbędne do wykonywania pracy);
h. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
(w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).
8. Termin i miejsce składania ofert:
Ofertę należy doręczyć (osobiście lub przesłać) w terminie do dnia 13 grudnia 2021 r. do godziny 15.30 na adres: Urząd Miasta Tarnobrzega, ul. Kościuszki 32, 39 – 400 Tarnobrzeg, kancelaria Urzędu (ul. Mickiewicza 7 , parter), z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko Dyrektora Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji im. Alfreda Freyera w Tarnobrzegu”. O zachowaniu terminu decyduje data
i godzina wpływu oferty do Urzędu.
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji im. Alfreda Freyera, ul. Niepodległości 2, 39-400 Tarnobrzeg
1. Wymagania niezbędne:
a. obywatelstwo polskie;
b. wykształcenie wyższe;
c. kierunek (specjalność): z zakresu wychowania fizycznego, turystyki i rekreacji, zarządzania, ekonomii;
d. staż pracy, doświadczenie zawodowe : minimum 5 lat;
e. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
f. nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
g. niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
h. nieposzlakowana opinia;
2. Wymagania dodatkowe:
a. znajomość przepisów prawnych:
- ustawy o samorządzie: gminnym, powiatowym,
- Kodeksu pracy,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy prawo zamówień publicznych,
- ustawy o rachunkowości,
- ustawy o gospodarce komunalnej,
- ustawy o sporcie,
- ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych;
b. mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej na podobnym stanowisku pracy;
c. mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym;
d. mile widziane doświadczenie zawodowe związane z organizacją imprez sportowych, w tym dla dzieci i młodzieży;
e. umiejętności organizacyjno – menedżerskie;
f. umiejętność sprawnej organizacji pracy i kierowania zespołem;
g. umiejętność wystąpień publicznych, prowadzenia spotkań, prezentacji i negocjacji;
h. mile widziane dodatkowe kwalifikacje i umiejętności, które mogłyby przyczynić się do podniesienia jakości pracy na ww. stanowisku;
i. predyspozycje osobowościowe: wysoka kultura osobista, komunikatywność, sumienność, obowiązkowość, uczciwość, odpowiedzialność, dyspozycyjność, odporność na sytuacje stresowe;
j. obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office;
3. Stanowisko może/nie może* być zajmowane przez cudzoziemca
4. Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku pracy:
a. kierowanie bieżącą działalnością Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, a w szczególności ustalanie rocznego planu działalności oraz rocznego planu finansowego i ich realizacja;
b. odpowiedzialność za prawidłowe prowadzenie gospodarki finansowej oraz udzielanie zamówień publicznych;
c. reprezentowanie jednostki na zewnątrz;
d. prowadzenie polityki kadrowej, w tym podejmowanie decyzji w zakresie zatrudniania, zwalniania, ustalania wynagrodzeń i awansowania pracowników;
e. sprawowanie nadzoru i kontroli nad prawidłowością realizacji zadań przez podległych pracowników;
f. zarządzanie oraz efektywne gospodarowanie powierzonymi obiektami, urządzeniami sportowymi i terenami rekreacyjno-sportowymi oraz utrzymywanie ich we właściwym stanie technicznym;
g. koordynacja życia sportowego i działalności rekreacyjno-sportowej w mieście, ustalanie miejskiego kalendarza imprez sportowo-rekreacyjnych i czuwanie nad jego realizacją;
h. współpraca ze szkołami, instytucjami, organizacjami i stowarzyszeniami działającymi na rzecz sportu, rekreacji i turystyki, organizowanie i koordynowanie sportowego współzawodnictwa międzyszkolnego na terenie miasta;
i. tworzenie warunków uczestnictwa w życiu sportowo-rekreacyjnym osobom niepełnosprawnym;
j. zapewnienie wykwalifikowanej kadry trenersko-instruktorskiej do prowadzenia zajęć i imprez sportowo -rekreacyjnych;
k. podejmowanie działań zmierzających do rozbudowy bazy sportowej Tarnobrzega;
l. opracowywanie projektów potrzeb w zakresie inwestycji i remontów miejskich obiektów sportowych i rekreacyjnych, szkoleniowych, informacyjnych i organizacji wypoczynku;
m. wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla kompetencji dyrektora przepisami ustaw, uchwałami Rady Miasta Tarnobrzega, na podstawie upoważnień Prezydenta Miasta Tarnobrzega.
5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
zakres obowiązków pracowniczych na kierowniczym stanowisku urzędniczym dotyczy wykonywania czynności o charakterze biurowym, jak również kierowania zespołem pracowników, podejmowania decyzji o charakterze organizacyjnym i zarządczym. Wykonywanie obowiązków służbowych wymaga pracy z wykorzystaniem sprzętu komputerowego, znajomości programu operacyjnego Windows, a także pakietów MS Office.
6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Tarnobrzega w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy/ wyższy* niż 6 %.
7. Wymagane dokumenty:
a. podpisane podanie o pracę z danymi do kontaktu;
b. podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór dostępny na stronie www.tarnobrzeg.eobip.pl);
c. podpisane oświadczenie (wzór dostępny na stronie: www.tarnobrzeg.eobip.pl) o:
braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
braku ukarania zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
posiadanym obywatelstwie,
posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
nieposzlakowanej opinii;
d. podpisane oświadczenie (wzór dostępny na stronie: www.tarnobrzeg.eobip.pl) o:
zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych i wyrażeniu zgody kandydata na przetwarzanie danych osobowych;
e. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia (o ile jest to niezbędne do wykonywania pracy);
f. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego (o ile w ogłoszeniu wymagane jest doświadczenie zawodowe);
g. kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe (o ile jest to niezbędne do wykonywania pracy);
h. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
(w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).
8. Termin i miejsce składania ofert:
Ofertę należy doręczyć (osobiście lub przesłać) w terminie do dnia 13 grudnia 2021 r. do godziny 15.30 na adres: Urząd Miasta Tarnobrzega, ul. Kościuszki 32, 39 – 400 Tarnobrzeg, kancelaria Urzędu (ul. Mickiewicza 7 , parter), z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko Dyrektora Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji im. Alfreda Freyera w Tarnobrzegu”. O zachowaniu terminu decyduje data
i godzina wpływu oferty do Urzędu.
-
- Posty: 149
- Rejestracja: 28-03-2015 17:07
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
Ulala czyżby czyżby szykowano stołek tymi warunkami dla pana który już był kimś w mieście a który zniknął na jakiś czas a następnie się objawił wszem i wobec. Czas czas czas pokaże. Pożyjemy zobaczymy
-
- Posty: 1148
- Rejestracja: 30-04-2005 04:18
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
raczej rozpiska pod p.o.
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
Możliwe. Wyrażał niedawno zainteresowanie resortem sportu.pewnyswego pisze: ↑01-12-2021 22:30Ulala czyżby czyżby szykowano stołek tymi warunkami dla pana który już był kimś w mieście a który zniknął na jakiś czas a następnie się objawił wszem i wobec. Czas czas czas pokaże. Pożyjemy zobaczymy
Skoro nie można się cofnąć, trzeba znaleźć najlepszy sposób, by pójść naprzód
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
Głośno było o odwołaniu i konkursie na nowego dyrektora MOSiR, a inna zmiana kadrowa przeszła właściwie bez echa.
Pamiętacie ostatnie zmiany w Wodociągach? W zeszłym roku powołany niewiele wcześniej wiceprezes Witold Wiśniewski zastąpił wieloletniego prezesa Antoniego Sikonia. Teraz na stanowisko wiceprezesa została powołana p. Monika Gajdowska, jeszcze niedawno pełniąca w spółce funkcję dyrektora ds. finansowo-administracyjnych.
Pamiętam ze 2 lata temu w oficjalnym, przygotowanym przez spółkę uzasadnieniu podwyżki cen wody, przygotowywanym dla Wód Polskich podano m.in. dodatkowe koszty firmy związane z zatrudnieniem wiceprezesa. Serio to aż taki ma wpływ? Spotkałem się z oszacowanym kosztem wiceprezesa w wysokości 10 groszy od każdego metra sześcienny wody. To już by była dostrzegalna różnica?
Konkrety pewnie wiosną w oświadczeniach majątkowych.
Pamiętacie ostatnie zmiany w Wodociągach? W zeszłym roku powołany niewiele wcześniej wiceprezes Witold Wiśniewski zastąpił wieloletniego prezesa Antoniego Sikonia. Teraz na stanowisko wiceprezesa została powołana p. Monika Gajdowska, jeszcze niedawno pełniąca w spółce funkcję dyrektora ds. finansowo-administracyjnych.
Pamiętam ze 2 lata temu w oficjalnym, przygotowanym przez spółkę uzasadnieniu podwyżki cen wody, przygotowywanym dla Wód Polskich podano m.in. dodatkowe koszty firmy związane z zatrudnieniem wiceprezesa. Serio to aż taki ma wpływ? Spotkałem się z oszacowanym kosztem wiceprezesa w wysokości 10 groszy od każdego metra sześcienny wody. To już by była dostrzegalna różnica?
Konkrety pewnie wiosną w oświadczeniach majątkowych.
- norweski_leśny
- Posty: 685
- Rejestracja: 16-07-2017 13:22
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
Przecież już dawno o tym pisałem, że część tych podwyżek idzie do "królika i jego znajomych". Trzeba doić mieszkańców dopóki można.
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
Oj widać u @norweskilesny delikatne wkurzenie. Pisałem z czego wynikają podwyżki, 3 raz mi się nie chce.
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
Z MOSIRem było bardzo podobnie. Był wicedyrektor, potem zlikwidowano to stanowisko bo było ekonomicznie nieuzasadnione. Chwilkę czasu minęło i niemal od roku jednak pieniądze na wynagrodzenie dla wicedyrektora się znalazły.admin pisze: ↑06-12-2021 18:13Pamiętam ze 2 lata temu w oficjalnym, przygotowanym przez spółkę uzasadnieniu podwyżki cen wody, przygotowywanym dla Wód Polskich podano m.in. dodatkowe koszty firmy związane z zatrudnieniem wiceprezesa. Serio to aż taki ma wpływ? Spotkałem się z oszacowanym kosztem wiceprezesa w wysokości 10 groszy od każdego metra sześcienny wody. To już by była dostrzegalna różnica?
Konkrety pewnie wiosną w oświadczeniach majątkowych.
"Państwa i narody, które na podstawie kłamstwa, na podstawie negowania prawdy podają myśl polityczną, dążą do zguby."
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
Do dzisiaj można było składać papiery na dyrektora MOSiR. Ciekawe ile ofert wpłynęło. Jeszcze nie mamy żadnych detali o postępowaniu.
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
Stawiam pół litra rozsądnej czystej, że nie wpłynęły więcej niż 3 oferty. Ktoś podejmie wyzwanie? (nie mam wtyków w UM w tym temacie)
"Państwa i narody, które na podstawie kłamstwa, na podstawie negowania prawdy podają myśl polityczną, dążą do zguby."
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
Na starych stronach BIP Tarnobrzeg były informacje o rozstrzygniętych naborach do pracy np. https://www.tarnobrzeg.eobip.pl/bip_tar ... t=1&page=0, a czy ktoś się orientuje gdzie można znaleźć taką informację na nowej stronie https://bip.tarnobrzeg.pl. No chyba że jeszcze żadnego pozytywnego rozstrzygnięcia od powstania nowej strony nie było. OK nie było pytania. Już znalazłem. Tylko strasznie nieregularnie się te informacje pojawiają. I nie bardzo rozumiem dlaczego wymagane informacje i formularze znikają z ogłoszenie po dacie składania dokumentów, czy to jakaś tajemnica jakie musiał spełnić wymagania przyszły pracownik?
"Dyplomata to człowiek, który dwukrotnie się zastanowi zanim nic nie powie". Winston Churchill
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
Też patrzyłem, ale informacja rzeczywiście pojawia się czasem z wyraźnym opóźnieniem. W centrum seniora wiemy, że na kierownika zgłosiła się 1 osoba, ale nie spełniła kryteriów. I tak samo się zastanawiałem w jakim celu znikają załączniki po zakończeniu rekrutacji.
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
I mamy oficjalnie zwycięzcę konkursu. Zaskoczenie?
Nowy dyrektor tarnobrzeskiego MOSiR
Nowym dyrektorem tarnobrzeskiego MOSiR został Przemysław Smoliński. Funkcję obejmie z dniem 1 stycznia 2022 roku.
Smoliński ma 38 lat, jest absolwentem Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Od 2008 r. jest pracownikiem samorządowym, który głównie zajmował stanowisko ds. sportu i kultury w Urzędzie Miasta Tarnobrzega. Był organizatorem wielu wydarzeń kulturalnych i sportowych.
Ostatnio pełnił obowiązki zastępcy dyrektora oraz dyrektora Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tarnobrzegu. Ponadto, przez 8 lat sprawował funkcję kierownika drużyny piłkarskiej Siarki Tarnobrzeg. Posiada uprawnienia trenera piłki nożnej.
W uzasadnieniu wyboru kandydatury Przemysława Smolińskiego, jakiego dokonała komisja konkursowa, można przeczytać, że Smoliński spełnił niezbędne kryteria formalne określone w ogłoszeniu o naborze na stanowisko Dyrektora Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji im. Alfreda Freyera w Tarnobrzegu. Kandydat w toku postępowania rekrutacyjnego wykazał się wiedzą na temat funkcjonowania jednostki organizacyjnej do której organizowany jest nabór, znajomością wymaganych przepisów prawa oraz odpowiednimi kwalifikacjami niezbędnymi do zajmowania niniejszego stanowiska pracy.
Info/fot. UM
--------------------------------------------
Pierwszy sprawdzian to będzie szybkie uruchomienie ścianki wspinaczkowej?
Nowy dyrektor tarnobrzeskiego MOSiR
Nowym dyrektorem tarnobrzeskiego MOSiR został Przemysław Smoliński. Funkcję obejmie z dniem 1 stycznia 2022 roku.
Smoliński ma 38 lat, jest absolwentem Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Od 2008 r. jest pracownikiem samorządowym, który głównie zajmował stanowisko ds. sportu i kultury w Urzędzie Miasta Tarnobrzega. Był organizatorem wielu wydarzeń kulturalnych i sportowych.
Ostatnio pełnił obowiązki zastępcy dyrektora oraz dyrektora Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tarnobrzegu. Ponadto, przez 8 lat sprawował funkcję kierownika drużyny piłkarskiej Siarki Tarnobrzeg. Posiada uprawnienia trenera piłki nożnej.
W uzasadnieniu wyboru kandydatury Przemysława Smolińskiego, jakiego dokonała komisja konkursowa, można przeczytać, że Smoliński spełnił niezbędne kryteria formalne określone w ogłoszeniu o naborze na stanowisko Dyrektora Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji im. Alfreda Freyera w Tarnobrzegu. Kandydat w toku postępowania rekrutacyjnego wykazał się wiedzą na temat funkcjonowania jednostki organizacyjnej do której organizowany jest nabór, znajomością wymaganych przepisów prawa oraz odpowiednimi kwalifikacjami niezbędnymi do zajmowania niniejszego stanowiska pracy.
Info/fot. UM
--------------------------------------------
Pierwszy sprawdzian to będzie szybkie uruchomienie ścianki wspinaczkowej?
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
Ziobro zaskoczenia. Zaskoczeniem było by gdyby startował a nie wygrał. Albo gdyby nie wygrał bo nie startował.
A testem nie będzie jakaś tam ścianka tylko jak najszybsze doprowadzenie do remontu basenu. To będzie prawdziwy test skuteczności. Bo powiesić zegar w ściance to potrafi każdy.
A testem nie będzie jakaś tam ścianka tylko jak najszybsze doprowadzenie do remontu basenu. To będzie prawdziwy test skuteczności. Bo powiesić zegar w ściance to potrafi każdy.
"Państwa i narody, które na podstawie kłamstwa, na podstawie negowania prawdy podają myśl polityczną, dążą do zguby."
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
Mamy w końcu oficjalny konkurs na dyrektora szpitala wojewódzkiego w Tarnobrzegu.
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
Mamy nową kierowniczkę Muzeum Polskiego Przemysłu Siarkowego.
Pani Beata Kotasiak-Wójcik dopiero co została nową członkinią Tarnobrzeskiej Rady Kobiet, a teraz przejęła rządy w MPPS.
Powodzenia!
Pani Beata Kotasiak-Wójcik dopiero co została nową członkinią Tarnobrzeskiej Rady Kobiet, a teraz przejęła rządy w MPPS.
Powodzenia!
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
To akurat nie powinno powodować niczyjego zdziwienia. Naturalny awans.
"Państwa i narody, które na podstawie kłamstwa, na podstawie negowania prawdy podają myśl polityczną, dążą do zguby."
Re: Zmiany kadrowe: czas na prawdę
Ten wątek stracił już trochę sensacyjną wymowę. Normalne zmiany kadrowe też są tu mile widziane.