Dofinansowanie do kosztów usuwania azbestu

Dział forum z komentarzami do aktualności
Awatar użytkownika
admin
Site Admin
Posty: 19251
Rejestracja: 15-06-2003 23:41

Dofinansowanie do kosztów usuwania azbestu

Post autor: admin » 19-12-2017 20:40

"Do Prezydenta Tarnobrzega można składać wnioski o dofinansowanie usuwania transportu i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest, pochodzących z demontażu elementów pokrycia dachów budynków mieszkalnych i gospodarczych. Dofinansowanie w 100% obejmuje koszty transportu, unieszkodliwienia lub demontażu. Pomoc nie obejmuje kosztów związanych z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych.

Z pomocy miasta przy demontażu, transporcie i unieszkodliwianiu odpadów mogą korzystać osoby fizyczne będące właścicielami budynków mieszkalnych i gospodarczych z tego typu pokryciami lub posiadających azbestowe wyroby na należących do nich nieruchomościach na terenie Tarnobrzega.

Wnioski będą realizowane według kolejności złożenia, do czasu wyczerpania środków przeznaczonych na ten cel. Termin składania wniosków upływa 31 stycznia 2018.
Składanie wniosków w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Tarnobrzeg, przy ul. Mickiewicza 7, sektor A, sala 1, stanowisko 5 oraz pisemnie na adres Urząd Miasta Tarnobrzeg, ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg.



http://www.tarnobrzeg.info/index.php?mo ... y&sid=4827"

ODPOWIEDZ